اسکیل آپ Back-End (تابستان ۱۴۰۱)

1147
Skillup quera backend اسکیل آپ بک اند کوئرا

درباره‌ی اسکیل آپ

اسکیل آپ سری رویدادهایی هست که کوئرا به‌شکل فصلی و با هدف انتقال تجربه در حوزه‌های روزِ دنیای تکنولوژی برگزار می‌کنه. در هر رویداد با دعوت از متخصصان یک حوزه‌ی پیشرو در دنیای تکنولوژی، نحوه‌ی ورود به اون حوزه، کاربردهای اون در کسب‌وکارهای ایران و جهان، چشم‌اندازهای آینده و رشد اون حوزه رو مورد بررسی قرار می‌دیم.

اسکیل آپ Back-End

پس از استقبال پرشور از دو اسکیل آپ قبلی کوئرا، قراره بازهم دور هم جمع بشیم تا این بار از بهترین‌های حوزه‌ی Back-End درباره‌ی تجربیات فنی‌شون بشنویم، مهارت جدید کسب کنیم و شبکه‌‌ای از بک‌اندی‌ها بسازیم. در این رویداد که به میزبانی کوئرا‌کالج و با حمایت تپسی برگزار می‌شه، قراره برنامه‌‌های جذابی داشته باشیم؛ مثل:

  • ارائه‌های تخصصی: این بخش شامل ارائه‌هایی از توسعه‌دهندگانِ شرکت‌های مطرح درباره‌ی چالش‌های توسعه‌ی بک‌اند و معرفی ابزارهای جدید این حوزه هست.
  • شبکه‌سازی: در این بخش، شرکت‌کنندگان با همدیگه آشنا می‌شن و در ادامه، به پرسش‌و‌پاسخ با سخنرانان می‌پردازیم.
  • پنل گفت‌و‌گو: در این بخش، سخنرانان با همدیگه گپ‌و‌گفتی درباره‌ی موضوعات روز بک‌اند خواهند داشت.

پس اگر به مباحث برنامه‌نویسی بک‌اند علاقه‌مند هستید و دوست دارید با قرار گرفتن توی یک جمع حرفه‌ای سبد تجربه‌تون رو چاق‌و‌چله کنید، توی اسکیل آپ بک اند منتظرتون هستیم.

اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در SkillUp

برای اینکه درمورد سخنرانانِ رویداد، زمان و مکان برگزاری و زمان‌بندی رویداد بیشتر بدونید، به صفحه‌ی رویداد اسکیل آپ بک اند کوئرا سر بزنید. فقط یادتون باشه مهلت ثبت‌نام تا ساعت ۱۲شبِ ۲ شهریور هست و ظرفیت محدوده و صندلی‌ها به‌سرعت دارن پر میشن.

گزارش دو اسکیل آپ قبلی کوئرا رو هم می‌تونید از لینک‌های زیر مطالعه کنید:

آموزش برنامه نویسی با کوئرا کالج
کوئرا بلاگ

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 دیدگاه‌
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
سروش فتحی
سروش فتحی
1 سال قبل

تجربه خیلی خوبی بود :happy:
ممنون میشم حوزه هوش و رباتیک هم یه skillup برگزار گنین