+ محدودیت زمان: ۲ ثانیه
+ محدودیت حافظه: ۲۵۶ مگابایت
----------
نقطهبازی یک بازی قدیمی است. این بازی معمولا بین دو بازیکن در یک صفحه $N \times M$ که شامل $N$ ردیف است که در هر ردیف $M$ نقطه است، انجام میشود. ردیفها را از بالا به پایین با ۱ تا $n$ و ستونها را از چپ به راست با ۱ تا $m$ نامگذاری میکنیم.
بازی به این صورت است که هر کس در نوبت خود بین دو نقطهی مجاور که قبلا بین آنها پارهخطی کشیده نشده است ، پارهخطی میکشد.
هر گاه حرکت کسی منجر به ساخت تعدادی مربع $1 \times 1$ شود، به تعداد مربعها امتیاز میگیرد و **همچنین حرکت بعدی را نیز باید خودش انجام دهد**.
بازی وقتی تمام میشود که نشود پارهخطی کشید.
همانطور که میدانید یک برنامهنویس بیشتر از هر چیز به تفریح و سرگرمی نیاز دارد. به همین منظور ناصر و یاسر که دو تا از خوبهای شرکت رهنما هستند، تصمیم میگیرند با هم نقطهبازی کنند.
از آنجایی که ناصر اعتقاد دارد که معمولا شروع کننده بازی، برنده بازی است **همواره** حرکت اول را او انجام میدهد.
بعد از پایان بازی یک مسئله ذهن ناصر را مشغول میکند؛ آیا کسی میتواند بدون دیدن برگه بازی و صرفا با دانستن پارهخطهای کشیده شده نتیجه بازی را بفهمد.
ما از شما میخواهیم به ناصر کمک کنید و برنامهای بنویسید تا صرفا با گرفتن حرکات، نتیجه نهایی را برای ما محاسبه کند.
** (برای فهم بیشتر، شکلی که برای ورودی نمونه دوم کشیده شده را نگاه کنید.) **
# ورودی
در خط اول $n$ و $m$ که ابعاد صفحه هستند داده میشود.
در $ 2\times n \times m - n - m $ خط بعدی در هر خط چهار عدد مانند $(x_{1} , y_{1} , x_{2} , y_{2})$
به شما داده میشود که به معنای این است که نقطهی سطر $x_{1}$ و ستون $y_{1}$ به نقطه سطر $x_{2}$ و ستون $y_{2}$ با یک پارهخط متصل شد.
همچنین تضمین میشود که ناصر و یاسر تنها حرکات مجاز انجام میدهند.(یعنی همواره پارهخط بین دو نقطهی مجاور است که تا به حال بین آنها خطی کشیده نشده است.)
همچنین داریم:
$$ 2 \le n , m \le 200 $$
$$ 1 \le x_{1} , x_{2} \le n$$
$$ 1 \le y_{1} , y_{2} \le m$$
# خروجی
در یک خط دو عدد (که با فاصله از هم جدا شدهاند) چاپ کنید که عدد اول امتیاز ناصر و عدد دوم امتیاز یاسر باشد.
## ورودی نمونه ۱
```
2 2
1 1 1 2
1 2 2 2
2 2 2 1
2 1 1 1
```
## خروجی نمونه ۱
```
0 1
```
## ورودی نمونه ۲
```
2 3
1 1 2 1
1 2 2 2
1 2 1 3
1 1 1 2
2 1 2 2
2 2 2 3
1 3 2 3
```
## خروجی نمونه ۲
```
1 1
```
شکل زیر نمایانگر بازی ورودی نمونه دوم است:
![شکل نماینگر ورودی نمونه دوم است:](http://bayanbox.ir/view/837326586793595025/noghtebazi.png)