در صورت طیکردن موفقیتآمیز مراحل قبلی، شما بایستی دارای یک مُدل مناسب ارزیابی موقعیت شوت باشید، حال **با استفاده از آن مُدل** و در قالب یک گزارش کوتاه، اقدام به شناسایی بهترین شوتزنان لیگ که تیم کاپیتان سوباسا میتواند آنها را جذب بکند، بکنید.
![توضیح تصویر](https://bayanbox.ir/view/1352357110940992619/agent.jpg)
# دادگان
در این مرحله فقط دادگان آموزش (`train.csv`) سوال **شغل جدید** را استفاده کنید.
# خروجی
با توجه به این که این سوال، روش حل و جواب منحصر به فردی ندارد، لطفا روش حل و جواب خود را برای شناسایی ۵ شوتزن برتر لیگ در قالب گزارش `PDF` (حداکثر یک صفحه متن + حداکثر یک صفحه پیوست نمودار و عکس) بارگذاری کنید.
<details class="yellow">
<summary>
**توجه**
</summary>
انتظار میرود افرادی که در مرحله قبل خوب عمل کرده باشند و دارای خلاقیت در کاربردیسازی تحلیلداده هستند، بتوانند امتیاز مناسبی از این سوال کسب کنند.
</details>
# ارزیابی
برای این مرحله، فقط گزارشهای ده نفر برتر مجموع گامهای اول و دوم، بعد از پایان زمان مسابقه مورد داوری قرار خواهندگرفت و بقیه افراد، از این مرحله امتیازی دریافت نخواهند کرد. در صورتی که شخصی از آن ده نفر، گزارش خود را ارسال نکردهباشد. گزارش نفر بعدی طبق جدول امتیازات مورد ارزیابی قرار خواهدگرفت.
هیئت داورانی که از حداقل ۲ نفر تشکیل شدهاست، اقدام به بررسی گزارشها میکنند. هر عضو هیئت داوران، هر گزارش را مطالعه کرده و بر اساس ملاکهای زیر به یک گزارش نمره میدهد.
لیست ملاکها (هر ملاک بین ۱ تا ۵ نمره میگیرد. نمره بیشتر به معنای بهتر بودن میباشد):
1. کیفیت نگارش و شفاف بودن متن
2. استفاده مناسب از مصورسازی داده (`Data visualization`)
3. خلاقیت و استفاده از ایدههای جدید برای استخراج و ارائه حقایق موجود در داده
4. دقت نتایج کار
5. کاربردی بودن نتایج با توجه به صورت سوال
نمره نهایی یک گزارش، بر اساس میانگین نمرات هیئت داوران محاسبه خواهد شد و در آخر سر گزارشها بر اساس این نمرات رتبهبندی میشوند. نفر اول ۲۰۰ امتیاز، نفر دوم ۱۸۰ امتیاز، نفر سوم ۱۶۰ امتیاز تا نفر آخر که ۲۰ امتیاز کسب میکند.
# هشدار
توجه داشتهباشید که در راهحل خود برای این سوال، **حتما** بایستی از مُدلی که در جواب سوال *احتمال گُل* ساختهاید، استفاده کنید. نحوه استفاده از این مُدل کاملا بستگی به خلاقیت و ایدهپردازی شما دارد.