+ محدودیت زمان: ۱ ثانیه
+ محدودیت حافظه: ۲۵۶ مگابایت
----------
در این بخش از پروژه، میخواهیم بعد از هر عملیات، چه موفق چه ناموفق وضعیت صفحهی بازی نمایش داده شود.
صفحه بازی بدون مهرهها به صورت زیر است.
```
xx.xx.......oo.oo.oo.......xx.xx
xx.xx.......oo.xx.oo.......xx.xx
............oo.xx.oo............
............oo.xx.oo............
oo.oo.oo.oo.oo.xx.oo.oo.oo.oo.oo
oo.xx.xx.xx.xx....xx.xx.xx.xx.oo
oo.oo.oo.oo.oo.xx.oo.oo.oo.oo.oo
............oo.xx.oo............
............oo.xx.oo............
xx.xx.......oo.xx.oo.......xx.xx
xx.xx.......oo.oo.oo.......xx.xx
```
هر دو خانهی `oo` و `xx` یکی از خانهها را نشان میدهد و `.` خالی بودن صفحه را نشان میدهد.
حال از شما میخواهیم وضعیت مهرهها در صفحه را به این صورت نمایش دهید.
# مثال
## ورودی نمونه ۱
```
41 41 997
7
dice
enter R2
move R2 6
move R2 2
dice
enter B1
move B1 3
```
## خروجی نمونه ۱
```
6 6 2
R1.R2.......oo.oo.oo.......B1.B2
R3.R4.......oo.xx.oo.......B3.B4
............oo.xx.oo............
............oo.xx.oo............
oo.oo.oo.oo.oo.xx.oo.oo.oo.oo.oo
oo.xx.xx.xx.xx....xx.xx.xx.xx.oo
oo.oo.oo.oo.oo.xx.oo.oo.oo.oo.oo
............oo.xx.oo............
............oo.xx.oo............
Y1.Y2.......oo.xx.oo.......G1.G2
Y3.Y4.......oo.oo.oo.......G3.G4
1
R1.xx.......oo.oo.oo.......B1.B2
R3.R4.......oo.xx.oo.......B3.B4
............oo.xx.oo............
............oo.xx.oo............
R2.oo.oo.oo.oo.xx.oo.oo.oo.oo.oo
oo.xx.xx.xx.xx....xx.xx.xx.xx.oo
oo.oo.oo.oo.oo.xx.oo.oo.oo.oo.oo
............oo.xx.oo............
............oo.xx.oo............
Y1.Y2.......oo.xx.oo.......G1.G2
Y3.Y4.......oo.oo.oo.......G3.G4
7
R1.xx.......oo.oo.oo.......B1.B2
R3.R4.......oo.xx.oo.......B3.B4
............R2.xx.oo............
............oo.xx.oo............
oo.oo.oo.oo.oo.xx.oo.oo.oo.oo.oo
oo.xx.xx.xx.xx....xx.xx.xx.xx.oo
oo.oo.oo.oo.oo.xx.oo.oo.oo.oo.oo
............oo.xx.oo............
............oo.xx.oo............
Y1.Y2.......oo.xx.oo.......G1.G2
Y3.Y4.......oo.oo.oo.......G3.G4
9
R1.xx.......R2.oo.oo.......B1.B2
R3.R4.......oo.xx.oo.......B3.B4
............oo.xx.oo............
............oo.xx.oo............
oo.oo.oo.oo.oo.xx.oo.oo.oo.oo.oo
oo.xx.xx.xx.xx....xx.xx.xx.xx.oo
oo.oo.oo.oo.oo.xx.oo.oo.oo.oo.oo
............oo.xx.oo............
............oo.xx.oo............
Y1.Y2.......oo.xx.oo.......G1.G2
Y3.Y4.......oo.oo.oo.......G3.G4
6 3
R1.xx.......R2.oo.oo.......B1.B2
R3.R4.......oo.xx.oo.......B3.B4
............oo.xx.oo............
............oo.xx.oo............
oo.oo.oo.oo.oo.xx.oo.oo.oo.oo.oo
oo.xx.xx.xx.xx....xx.xx.xx.xx.oo
oo.oo.oo.oo.oo.xx.oo.oo.oo.oo.oo
............oo.xx.oo............
............oo.xx.oo............
Y1.Y2.......oo.xx.oo.......G1.G2
Y3.Y4.......oo.oo.oo.......G3.G4
11
R1.xx.......R2.oo.B1.......xx.B2
R3.R4.......oo.xx.oo.......B3.B4
............oo.xx.oo............
............oo.xx.oo............
oo.oo.oo.oo.oo.xx.oo.oo.oo.oo.oo
oo.xx.xx.xx.xx....xx.xx.xx.xx.oo
oo.oo.oo.oo.oo.xx.oo.oo.oo.oo.oo
............oo.xx.oo............
............oo.xx.oo............
Y1.Y2.......oo.xx.oo.......G1.G2
Y3.Y4.......oo.oo.oo.......G3.G4
14
R1.xx.......R2.oo.oo.......xx.B2
R3.R4.......oo.xx.oo.......B3.B4
............oo.xx.oo............
............oo.xx.B1............
oo.oo.oo.oo.oo.xx.oo.oo.oo.oo.oo
oo.xx.xx.xx.xx....xx.xx.xx.xx.oo
oo.oo.oo.oo.oo.xx.oo.oo.oo.oo.oo
............oo.xx.oo............
............oo.xx.oo............
Y1.Y2.......oo.xx.oo.......G1.G2
Y3.Y4.......oo.oo.oo.......G3.G4
```