+ محدودیت زمان: ۰.۵ ثانیه
+ محدودیت حافظه: ۲۵۶ مگابایت
----------
تیمور پسری کمحافظه و عاشق برنامهنویسی است.
چون حافظهی بلندمدت او ضعیف است، هر سال فراموش میکند که مسابقات کدکاپ شروع شده است و به همین دلیل از شرکت در این مسابقات بازمیماند.
بنابراین تصمیم میگیرد رباتی را بهگونهای برنامهریزی کند که هر سال، قبل از شروع هر سری از مسابقات کدکاپ، آغاز آن دوره از رقابتها را به او اعلام کند.
![توضیح تصویر](https://quera.ir/qbox/view/2qutxhPoJg/codecup-01.png)
چون تیمور حافظهی ضعیفی دارد، فراموش کرده است که چگونه باید کُد بزند :/. پس وظیفهی شما این است که برنامهی این ربات را بهگونهای بنویسید که با گرفتن یک عدد $n$، که نشاندهندهی $n$اُمین دوره از مسابقات کدکاپ است، شروع آن دوره را اعلام کند.
# ورودی
در تنها خط ورودی، عدد طبیعی $n$ آمده است.
$$ 1 \le n \le 100$$
# خروجی
در تنها خط خروجی، باید عبارت `Hello CodeCup n!` را چاپ کنید که $n$ برابر با همان سال برگزاری مسابقات است.
+ **به کوچکی و بزرگی حروف و فاصلهی بین کلمات دقت کنید.**
# مثال
## ورودی نمونه ۱
```
6
```
## خروجی نمونه ۱
```
Hello CodeCup 6!
```
## ورودی نمونه ۲
```
1
```
## خروجی نمونه ۲
```
Hello CodeCup 1!
```
خوشآمد
+ محدودیت زمان: ۰.۵ ثانیه
+ محدودیت حافظه: ۶۴ مگابایت
----------
دو تیم «استقلال» و «پرسپولیس» باهم دو بازی **رفت** و **برگشت** انجام دادهاند.
![توضیح تصویر](https://quera.org/qbox/view/dNZzPQA6hp/A-1.png)
در بازی رفت، «پرسپولیس» میزبان است و $a$ گل «پرسپولیس» به «استقلال» زده و $b$ گل «استقلال» به «پرسپولیس» زده است.
در بازی برگشت، «استقلال» میزبان است و $c$ گل «پرسپولیس» به «استقلال» زده و $d$ گل «استقلال» به «پرسپولیس» زده است.
حال میخواهیم نتیجه نهایی این دو بازی را بررسی کنیم:
+ تیمی کل این دو بازی را برده که مجموع گل زدهی بیشتری داشته باشد.
+ اگر مجموع گلهای زده برابر بود تیمی برنده است که گل زده بیشتری در بازی با میزبان داشته باشد.
+ اگر تعداد گلهای زده در بازی با میزبان هم برابر بود، نتیجه به «پنالتی» کشیده میشود.
# ورودی
در سطر اول ورودی عدد صحیح و مثبت $t$ آمده است، که تعداد ورودیهای نمونه را نشان میدهد.
$$1 \leq t \leq 1000$$
در $t$ سطر بعدی، در هر سطر ۴ عدد صحیح و نامنفی $a_i$، $b_i$، $c_i$ و $d_i$ داده میشود، که به ترتیب نشاندهندهی گلهای زده تیمهای «پرسپولیس» و «استقلال» در بازیهای رفت و برگشت است.
$$0 \leq a_i, b_i, c_i, d_i \leq 6$$
# خروجی
خروجی شامل $t$ سطر است، در سطر $i$ام خروجی نتیجه بازی $i$ام چاپ میشود.
اگر در نتیجه نهایی این دو بازی:
+ اگر «پرسپولیس» برنده است، عبارت `perspolis`
+ اگر «استقلال» برنده است، عبارت `esteghlal`
+ اگر که هیچکدام از دو حالت قبل اتفاق نیفتاد، عبارت `penalty`
را چاپ کنید.
# مثال
## ورودی نمونه ۱
```
5
6 0 0 0
0 0 0 4
1 2 1 0
1 0 1 2
1 2 2 1
```
## خروجی نمونه ۱
```
perspolis
esteghlal
esteghlal
perspolis
penalty
```
<details class="blue">
<summary>
**توضیحات تست اول**
</summary>
+ نتیجه بازی رفت (به میزبانی «پرسپولیس»): ۰-۶ به نفع «پرسپولیس» به پایان رسیده است.
+ نتیجه بازی برگشت (به میزبانی «استقلال»): ۰-۰ برابر به پایان رسیده است.
پس نتیجه نهایی این دو بازی ۰-۶ به نفع «پرسپولیس» (`perspolis`) است.
</details>
<details class="blue">
<summary>
**توضیحات تست دوم**
</summary>
+ نتیجه بازی رفت (به میزبانی «پرسپولیس»): ۰-۰ برابر به پایان رسیده است.
+ نتیجه بازی برگشت (به میزبانی «استقلال»): ۴-۰ به نفع «استقلال» به پایان رسیده است.
پس نتیجه نهایی این دو بازی ۴-۰ به نفع «استقلال» (`esteghlal`) است.
</details>
<details class="blue">
<summary>
**توضیحات تست سوم**
</summary>
+ نتیجه بازی رفت (به میزبانی «پرسپولیس»): ۲-۱ به نفع «استقلال» به پایان رسیده است.
+ نتیجه بازی برگشت (به میزبانی «استقلال»): ۰-۱ به نفع «پرسپولیس» به پایان رسیده است.
مجموع گلهای زده «پرسپولیس» و «استقلال» در هر دو بازی برابر ۲ است. اما «استقلال» ۲ گل زده در زمین «پرسپولیس» دارد ولی «پرسپولیس» ۱ گل زده در زمین «استقلال» دارد، پس برنده نهایی بازی «استقلال» (`esteghlal`) است.
</details>
<details class="blue">
<summary>
**توضیحات تست چهارم**
</summary>
+ نتیجه بازی رفت (به میزبانی «پرسپولیس»): ۰-۱ به نفع «پرسپولیس» به پایان رسیده است.
+ نتیجه بازی برگشت (به میزبانی «استقلال»): ۲-۱ به نفع «استقلال» به پایان رسیده است.
مجموع گلهای زده «پرسپولیس» و «استقلال» در هر دو بازی برابر ۲ است. اما «پرسپولیس» ۱ گل زده در زمین «استقلال» دارد ولی «استقلال» ۰ گل زده در زمین «پرسپولیس» دارد، پس برنده نهایی بازی «پرسپولیس» (`perspolis`) است.
</details>
<details class="blue">
<summary>
**توضیحات تست پنجم**
</summary>
+ نتیجه بازی رفت (به میزبانی «پرسپولیس»): ۲-۱ به نفع «استقلال» به پایان رسیده است.
+ نتیجه بازی برگشت (به میزبانی «استقلال»): ۱-۲ به نفع «پرسپولیس» به پایان رسیده است.
مجموع گلهای زده هر دو تیم برابر ۳ است. گلهای زده هر دو تیم در زمین حریف برابر ۲ است. پس باید نتیجه نهایی به «پنالتی» (`penalty`) کشیده شود.
</details>
جمع فوتبالی
+ محدودیت زمان: ۱ ثانیه
+ محدودیت حافظه: ۲۵۶ مگابایت
----------
برنامهای بنویسید که سه عدد صحیح مثبت را به عنوان ورودی از کاربر دریافت کند و در صورتی که امکان ساخت مثلث قائم الزاویه با طول اضلاع داده شده وجود داشته باشد `YES` و در غیر این صورت `NO` چاپ کند.
# ورودی
سه عدد صحیح و مثبت مثل $a, b, c$، در سه خط، ورودی به شما داده میشود.
$$1 \leq a, b, c \leq 150$$
# خروجی
چنانچه میتوانیم با سه عدد ورودی مثلث قائم الزاویهای بسازیم `YES` در غیر اینصورت `NO` چاپ کنید.
# مثالها
## ورودی نمونه ۱
```
5
4
3
```
## خروجی نمونه ۱
```
YES
```
$$3^2 + 4^2 = 5^2$$
پس بنابر قضیه فیثاغورث، میتوان مثلث قائم الزاویهای با این طول اضلاع ساخت.
## ورودی نمونه ۲
```
8
7
10
```
## خروجی نمونه ۲
```
NO
```
هیچ مثلث قائم الزاویهای با این طول اضلاع وجود ندارد.
اعداد فیثاغورثی
+ محدودیت زمان: ۱ ثانیه
+ محدودیت حافظه: ۵۰ مگابایت
----------
برنامهای بنویسید که دو عدد صحیح مثبت $a$ و $b$ را از کاربر بگیرد.
اگر ضلع مربع درونی بیشتر یا مساوی ضلع بیرونی بود با چاپ عبارت `Wrong order!` و اگر اختلاف اعداد داده شده زوج نبود با عبارت `Wrong difference!` خطا را اعلام کند و در غیر اینصورت مربع توخالی متناظر را بکشد.
منظور از مربع توخالی، مربعی به ضلع $a$ است که مربعی به ضلع $b$ از درون آن کم شده است.
# ورودی
در خط اول عدد $a$ و در خط دوم عدد $b$ به شما داده میشود.
$$ 1 \le a , b \le 20$$
# خروجی
خروجی مسئله را با توجه به مطلوبات چاپ کنید.
**دقت کنید که بین ستارهها در خروجی مسئله فاصله وجود دارد.**
# مثال
## ورودی نمونه ۱
```
7
3
```
## خروجی نمونه ۱
```
* * * * * * *
* * * * * * *
* * * *
* * * *
* * * *
* * * * * * *
* * * * * * *
```
## ورودی نمونه ۲
```
16
24
```
## خروجی نمونه ۲
```
Wrong order!
```
مربع توخالی
+ محدودیت زمان: ۰.۵ ثانیه
+ محدودیت حافظه: ۱۲۸ مگابایت
*****
برای کنترل جهان باید از کنترل کولر شروع کرد!
"رادزینکا دوبرامیل ویچشسلافوویچ"
قرار شدهاست که در عمارت، انتخاباتی برگزار شود تا شخص منتخب خانه را اداره کند. آقای خطری، یکی از اعضای خانه است که میخواهد برای این کار نامزد بشود. او مردی به شدت منطقی بوده و معتقد است که کولر باید خاموش باشد! انگیزهی شرکت او در انتخابات هم همین است...
هنگام ثبتنام نامزد از او خواسته شد تا نام انتخاباتی خود را وارد کند. او که احساس میکرد که اسم «خطری» رایدهندگان را خواهد ترساند تصمیم گرفت که نام دیگری را وارد کند. او دستش را برروی صفحه کلید گذاشت (تکنولوژی در عمارت بالاست) و تعدادی کلید را فشار داد تا اسم انتخاباتیاش را وارد کند. میدانیم که صفحه کلید تنها شامل حروف و دکمهی CapsLock میباشد و ابتدا CapsLock خاموش بوده است. با گرفتن دکمههایی که آقای خطری زده است بگویید که نام انتخاباتی او چیست.
اگر CapsLock روشن باشد، حروف بزرگ نوشته خواهند شد و اگر خاموش باشد حروف کوچک نوشته خواهند شد.
همچنین با زدن دکمهی CapsLock، وضعیت CapsLock برعکس خواهد شد.
# ورودی
در سطر اول ورودی عدد $n$ آمده است که نمایانگر تعداد دکمههایی است که آقای خطری وارد کرده است.
سپس در $n$ سطر بعدی، در هر سطر، دکمهای که آقای خطری زده است آمده است. این دکمه یا یکی از حروف کوچک انگلیسی است و یا دکمهی CapsLock که دکمهی CapsLock در ورودی به صورت "CAPS" آمده است.
تضمین میشود که حداقل یک دکمه از حروف زده شده است.
$$ 3 \le n \le 100 $$
# خروجی
در تنها سطر خروجی نام انتخاباتی آقای خطری را خروجی دهید.
# مثال
## ورودی نمونه ۱
```
10
d
CAPS
a
n
g
CAPS
e
r
CAPS
y
```
## خروجی نمونه ۱
```
dANGerY
```
## ورودی نمونه ۲
```
3
z
j
u
```
## خروجی نمونه ۲
```
zju
```