همانطور که از اسم سؤال پیداست، از شما میخواهیم برنامهای
با پایتون ۳ بنویسید که اتفاق عجیبی بیفتد!
نحوه عملکرد برنامه به این صورت است:
```python
>>> p = Foo()
>>> print(p.x)
0
>>> p.x = 125
>>> print(p.x)
25
>>> p.x = 15874
>>> print(p.x)
74
>>> p.x = 8
>>> print(p.x)
8
>>> p.x = 13
>>> print(p.x)
13
>>> p.x = -15698
>>> print(p.x)
-1
```
# جزئیات
باید کلاسی به نام `Foo` بنویسید که
یک خصوصیت به نام `x` داشته باشد که طبق این قواعد مقداردهی میشود:
- مقدار اولیه `x` هنگام ساخته شدن کلاس `Foo` صفر است.
- هنگام مقداردهی `x` با یک عدد:
+ اگر عدد نامنفی بود، دو رقم سمت راست آن در `x` ذخیره شود.
+ اگر عدد منفی بود، مقدار x برابر با `-1` شود.
- مقدار ذخیرهشده در `x` باید از نوع `int` باشد.
یک مثال دیگر:
```python
>>> p=Foo()
>>> p.x = 1234
>>> p.x == 34
True
>>> type(p.x)
<class 'int'>
```
# نکات
یک فایل Zip شامل یک فایل به نام `source.py` که کلاس `Foo` در آن قرار دارد آپلود کنید.