+ محدودیت زمان: ۲ ثانیه
+ محدودیت حافظه: ۲۵۶ مگابایت
----------
ترب و بچهاش تربچه میخواهند توپ بازی کنند ولی نه بازیهای سطحی که انسانها انجام میدهند! پیش روی آنها در **ابتدای** هر بازی تعدادی دسته قرار دارد و در هر دسته تعدادی (بزرگتر از ۱) توپ قرار دارد. هر کس در نوبت خود میتواند **دقیقاً** یکی از عملیاتهای زیر را روی یک دسته که **حداقل ۲ توپ** داشته باشد انجام دهد و هر کس که **نتواند** عملی انجام دهد، بازنده بازی میشود. توجه کنید **تربچه** چون کوچکتر است همیشه آغازکننده بازی هست.
1. یک دسته با $a$ توپ را به دو دسته با $1$ و $a-1$ توپ تقسیم کند.
2. یک دسته با $a$ توپ را به دو دسته با $ \lfloor \frac{a}{2} \rfloor$ و $ \lceil \frac{a}{2} \rceil$ توپ تقسیم کند.
3. یک دسته با $a$ توپ را به دو دسته با $ \lfloor \sqrt a \rfloor$ و $ a- \lfloor \sqrt a \rfloor$ توپ تقسیم کند.
برای اطلاع از تعریف عبارتهای $ \lfloor a \rfloor$ و $ \lceil a \rceil$ میتوانید [لینک کف و سقف](https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AA%D9%88%D8%A7%D8%A8%D8%B9_%D8%AC%D8%B2%D8%A1_%D8%B5%D8%AD%DB%8C%D8%AD_%D9%88_%D8%B3%D9%82%D9%81) را مطالعه کنید.
# ورودی
در سطر اول ورودی، عدد صحیح $t$ که نشان دهندهی تعداد بازیهای انجام شده بین ترب و تربچه میآید.
$$1 \leq t \leq 100$$
سپس اطلاعات هر بازی میآید. در سطر اول اطلاعات هر بازی، $k$ یا همان تعداد دستهها میآید و سپس در سطر بعد، $k$ عدد صحیح میآید که $i$ـمین آنها $c_i$ نام دارد و نشان دهنده تعداد توپها در دسته $i$ام است.
$$1 \le k \le 10 \, 000$$
$$2 \le c_i \le 100 \, 000$$
# خروجی
به ازای هر بازی اگر ترب با بازی بهینه برنده میشد `Torob` و در صورت برد تربچه با بازی بهینه `Torob Che` را خروجی دهید.
# مثال
## ورودی نمونه ۱
```
4
1
6
2
3 3
1
9
3
2 2 2
```
## خروجی نمونه ۱
```
Torob Che
Torob
Torob
Torob Che
```