+ محدودیت زمان: ۱ ثانیه
+ محدودیت حافظه: ۲۵۶ مگابایت
----------
شرلوک و موریآرتی پس از جنجالهای بسیار به این نتیجه رسیدند که تبهکاری و حل معما آخر عاقبت ندارد؛ بنابراین تصمیم گرفتند به اصفهان سفر کرده و در شرکت مهیمن مشغول به مهندسی نرمافزار شوند. مدیر تیم برای اینکه بتواند مسائل *HR*ی که در آینده بین این دو به وجود میآید را کنترل کند، تصمیم گرفته که آنها را در یک بازی دونفره شرکت دهد و برنده را استخدام کند.
بازی بدین صورت است که $n$ جعبه داریم که در هرکدام از آنها مقداری گز وجود دارد. دو نفر با شروع از شرلوک به ترتیب بازی میکنند و هرکس در نوبت خود باید یک جعبه را انتخاب کند و $k$ تا گز از جعبه بردارد، به صورتی که $k$ را بتوان به صورت $p^a$ نوشت، که $p$ یک عدد اول و $a$ یک عدد حسابی است. کسی که در نوبت خود نتواند گزی بردارد، میبازد. میدانیم که هر دونفر به اندازه کافی باهوش هستند و هردو بهترین بازی خود را انجام میدهند، همچنین تضمین میشود بازی دقیقاً یک برنده دارد. شما باید بگویید که در نهایت چه کسی برنده بازی میشود.
# ورودی
در خط اول ورودی $t$ آمده که نشانگر تعداد تستها است. سپس در $2 \times t$ خط بعدی تست ها آمده اند. هر تست شامل دو خط است که در خط اول آن عدد طبیعی $n$ که نشاندهنده تعداد جعبههاست آمده و در خط دوم $a_1$ تا $a_n$ با فاصله از هم آمدهاند؛ $a_i$ نشاندهنده تعداد گزهای جعبه $i$ام است.
$$1 \le t \le 500$$
$$1 \le n \le 1000$$
$$1 \le a_i \le 10^9$$
# خروجی
در خروجی شما باید نام برنده را خروجی دهید، اگر شرلوک برنده بازی بود، `Sherlock` و در صورتی که موریآرتی برنده بود، `Moriarty` را چاپ کنید.
# مثال
## ورودی نمونه ۱
```
2
1
9
2
1 1
```
## خروجی نمونه ۱
```
Sherlock
Moriarty
```
در تست اول، شرلوک میتواند در یک حرکت $3^2$ گز از تنها جعبه موجود بردارد و از آنجا که گزها تمام میشوند، دیگر موریآرتی نمیتواند حرکتی انجام دهد و شرلوک برنده بازی میشود.
در تست دوم شرلوک و موریآرتی هرکدام در نوبت خود باید $p^0$ یعنی یک گز از جعبهای بردارند، بنابراین پس از حرکت موریآرتی گزها تمام میشوند و دیگر شرلوک نمیتواند حرکتی انجام دهد و موریآرتی برنده بازی میشود.