همانطور که از اسم سؤال پیداست، از شما میخواهیم برنامهای
با پایتون ۳ بنویسید که اتفاق عجیبی بیفتد!
نحوه عملکرد برنامه به این صورت است:
## نمونه ۱
```python terminal terminal
>>> p = Foo()
>>> print(p.x)
0
>>> p.x = 125
>>> print(p.x)
25
>>> p.x = 15874
>>> print(p.x)
74
>>> p.x = 8
>>> print(p.x)
8
>>> p.x = 13
>>> print(p.x)
13
>>> p.x = -15698
>>> print(p.x)
-1
```
## جزئیات
باید کلاسی به نام `Foo` بنویسید که
یک خصوصیت به نام `x` داشته باشد که طبق این قواعد مقداردهی میشود:
- مقدار اولیه `x` هنگام ساخته شدن کلاس `Foo` صفر است.
- هنگام مقداردهی `x` با یک عدد:
+ اگر عدد نامنفی بود، دو رقم سمت راست آن در `x` ذخیره شود.
+ اگر عدد منفی بود، مقدار x برابر با `-1` شود.
- مقدار ذخیرهشده در `x` باید از نوع `int` باشد.
```python source.py
class Foo:
pass
```
## نمونه ۲
```python terminal terminal
>>> p=Foo()
>>> p.x = 1234
>>> p.x == 34
True
>>> type(p.x)
<class 'int'>
```
## نکات
+ میتوانید فایل اولیه این سوال را از [این لینک](/problemset/assignments/4367/download_problem_initial_project/16396/) دریافت کنید.
+ در صورت تمایل، میتوانید علاوهبر کلاسه خواستهشده، کلاسها و تابعهای کمکی دیگری نیز در فایل `source.py` پیادهسازی کنید.
## نحوه ارسال
شما باید کلاس `Foo` موجود در فایل `source.py` را تکمیل و سپس این فایل را ارسال کنید.