+ محدودیت زمان: ۱ ثانیه
+ محدودیت حافظه: ۲۵۶ مگابایت
----------
احتمالاً بازی *Flappy Bird* را دیدهاید. در این بازی، یک پرنده از سمت چپ به راست حرکت میکند. مانعها در این بازی یا بخشی از بالا یا پایین صفحه را مسدود کردهاند و هدف این است که پرنده بدون برخورد به موانع به انتهای بازی برسد.
![توضیح تصویر](https://quera.org/qbox/view/CLFSxhrml9/flappy_bird.gif)
در نسخهی سادهشدهی این بازی، فرض کنید کل محیط بازی بهصورت یک جدول $2 \times n$ است. هر خانه از جدول میتواند یکی از سه وضعیت زیر را داشته باشد:
+ در آن خانه پرنده قرار دارد (دقیقاً یک خانه شامل پرنده است).
+ در آن خانه مانع وجود دارد.
+ آن خانه خالی است.
در ابتدا، میدانیم که پرنده در خانهی بالا-چپ قرار دارد و قصد دارد به خانهی پایین-راست برود (تضمین میشود که این دو خانه هیچگاه مانع ندارند). پرنده میتواند در هر حرکت به خانههای **مجاور ضلعی** (در صورت نبود مانع) حرکت کند. سوال این است که آیا پرنده میتواند مسیری برای رسیدن به مقصد پیدا کند یا نه؟
برای درک بهتر سوال، به نمونهها مراجعه کنید.
## ورودی
در سطر اول ورودی، عدد صحیح و مثبت $n$ داده میشود که تعداد ستونهای جدول را نشان میدهد.
$$1 \leq n \leq 100$$
در دو سطر بعدی، هر سطر شامل $n$ کاراکتر است که کاراکتر سطر $i$ام و ستون $j$ام وضعیت خانهی متناظر در جدول را مشخص میکند. کاراکتر `X` نشاندهندهی مانع و کاراکتر `O` نشاندهندهی باز بودن خانه است.
خانهی سطر اول از ستون اول و خانهی سطر دوم از ستون $n$ام مبدا و مقصد پرنده هستند و همیشه با `O` مشخص میشوند.
## خروجی
در تنها سطر خروجی، در صورت وجود مسیر، رشتهی `Hooraaay!:))` و در غیر این صورت رشتهی `Awww:((` را چاپ کنید.
## مثالها
## ورودی نمونه ۱
```
8
OOXOOOXX
XOOOXOOO
````
## خروجی نمونه ۱
```
Hooraaay!:))
````
![توضیح تصویر](https://quera.org/qbox/view/Vqgp9J2KMo/B_1.png)
## ورودی نمونه ۲
```
5
OOOXO
OXXOO
````
## خروجی نمونه ۲
```
Awww:((
````
![توضیح تصویر](https://quera.org/qbox/view/8BEf92EG7S/B_2.png)