JavaScript
- DOM Manipulation
- Event Handling
- Web Animation API
با گذر زمان و رشد پمبه در شرکت، مدیر پمبه میخواهد به او ترفیع بدهد؛ بنابراین از این بهبعد، اکثر کارهایی که از پمبه خواسته میشود، به طور مستقیم مربوط به بازیسازی است. بهعنوان اولین کاری که پمبه باید انجام دهد، از او خواسته شده است تا قسمتی از یک بازی تیراندازی را پیادهسازی نماید.
توضیحات سوال
تصویر خروجی نمونه
میتوانید برای بررسی دقیقتر نتیجۀ نهایی، این فیلم را مشاهده کنید.
پروژه اولیه
پروژه اولیه را از این لینک دانلود کنید.
ساختار فایلها
initial-project-07.zip
├── illustrations
│ ├── bullet.svg
│ ├── crosshair.svg
│ └── pistol.svg
├── dynamic.js
├── index.html
└── static.css
راهاندازی پروژه
- ابتدا پروژۀ اولیه را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید.
- سپس فایل
index.html
را در مرورگر خود باز کنید.
خواستههای مسئله
- با جابهجایی ماوس،
crosshair
باید با استفاده از متغیرهایی که داخلstatic.css
وجود دارند، جابهجا شود - همواره زاویۀ
pistol
باید به گونهای باشد که مگسک آن به وسطcrosshair
اشاره کند - چرخش
pistol
باید نسبت به وسط آن صورت بگیرد - در صورتی که فاصلۀ ماوس از وسط صفحه کمتر از
240px
باشد، باید بهpistol
کلاسdisabled
داده شود و کاربر نباید بتواند شلیک کند - در صورتی که کاربر بر روی صفحه کلیک کند، باید یک
img
با کلاسbullet
وsrc
مساوی با عبارت زیر بهbody
اضافه شود
./illustrations/bullet.svg
- در لحظۀ ساخت گلوله، موقعیت گوشۀ بالا-چپ آن باید با توجه به
spawn-point
در نظر گرفته شود - گلوله باید با توجه به موقعیت ماوس، مسیر
1000px
را در یک ثانیه طی نماید و پس از آن از صفحه حذف شود
نکات
- شما تنها مجاز به تغییر در فایل
dynamic.js
هستید. تغییرات در باقی فایلها نادیده گرفته میشود. - توجه کنید که داوری خودکار بر مبنای ساختار فایل
index.html
انجام میشود. - برای ثبت پاسخ، پروژه را با ساختار زیر ارسال کنید.
[your-zip-file-name].zip
└── dynamic.js
ارسال پاسخ برای این سؤال