میشه ره صد‌ساله رو ۳۰روزه هم رفت، به‌شرط اینکه پای‌کد باشی!

547

ورود به دنیای برنامه‌نویسی برای بیشتر افراد پر از سردرگمی، ابهام و سؤالات بی‌جوابه؛ سؤالایی مثل اینکه از چه منابعی برای یادگیری استفاده کنم؟ آیا مسیر رو درست انتخاب کردم؟ از چه کسی برای یادگیری کمک بگیرم و… اما یک دوره‌ی مناسب می‌تونه آب سردی باشه بر تمام این احوال بد و شما رو از سردرگمی دربیاره. اما چطور؟

  • معمولاً افراد در ابتدای مسیر در میان حجم بالای منابع و دوره‌های آموزشی در اینترنت سردرگم می‌شن و نمیدونن از کجا باید شروع کنن. تنوع و حجم بالای اطلاعات و از همه بدتر، پایبند‌نبودن و ناقص رها‌کردن یک آموزش و رفتن به سراغ آموزش دیگه همه آفت‌هایی هستن که در مسیر یادگیری برنامه‌نویسی وجود داره. بنابراین یک دوره‌ی آموزشی منسجم به کیفیت یادگیری کمک زیادی می‌کنه و باعث می‌شه از این شاخه به اون شاخه نپریم و ذهنمون روی موضوع متمرکز بشه.
  • حل تمرین و اجرای پروژه و در یک کلام پایِ کد بودن، بهترین و مهم‌ترین کاریه که می‌تونه به شما کمک کنه برنامه‌نویس بشید. پس مهمه که دوره‌ای که برای یادگیری انتخاب می‌کنید، تمرین و پروژه داشته باشه و از اون مهم‌تر بتونید بفهمید تمرین‌ها رو تا چه اندازه درست حل کردید.
  • مشکل دیگه‌ای که افراد در شروع مسیر باهاش مواجه می‌شن اینه که اشتباهاتشون باعث دلسردی و ناامیدی اون‌ها می‌شه و حتی ممکنه باعث بشه یادگیری برنامه‌نویسی رو برای همیشه رها کنن. اما همراهی و حضور یک فرد با‌تجربه می‌تونه شما رو از دلسردی، سردرگمی و کمبود اطلاعات دور و فرایند یادگیری برنامه‌نویسی رو راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر کنه.

با توجه به تمام چیزهایی که گفته شد، وجود دوره‌ای که محتوای آموزشی منسجم و مدون داشته باشه، تمرین‌های اون با هدف خاصی طراحی شده‌ باشن و این امکان رو برای شما فراهم کنه که بتونید بعد از ارسال تمرین‌ها درلحظه فیدبک بگیرید تا اگه جایی اشتباه کردید متوجه اشکال کارتون بشید، خیلی مفیده. به‌علاوه وجود یک فرد باتجربه، یا به اصلاحِ ما مرشد، در دوره می‌تونه مسیر رو برای شما هموارتر و لذت یادگیری رو در شما تقویت کنه.

در بوت‌کمپ پای‌کد کوئرا قراره پایتون رو با محتوای منسجم و تمرین هدفمند و حمایت مرشد ارائه بدیم تا بتونید ره صد‌ساله رو سی روزه طی کنید. برای اینکه درمورد این بوت‌کمپ بیشتر بدونید، به صفحه‌ی ثبت‌نام بوت‌کمپ پای‌کد سر بزنید. فراموش نکنید که تا فقط تا ۲۴ مرداد برای ثبت‌نام فرصت دارید.

آموزش برنامه نویسی با کوئرا کالج
عطیه پوردرخشان

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مانی احمدی
1 سال قبل

سلام دوره خوبی هستش خیلی هم بهتون پیشنهاد میکنم که ثبت نام کنید.
من سر حرفم با اینایی هست که میخوان تازه برنامه نویسی رو شروع کنند,با اینکه هزینه دوره کمی زیاد است ولی می ارزه که علمی رو یاد بگیری که الان کره زمین داره با این علم میچرخه.
از پدر و مادر ها هم خواهش میکنم که بچه ها رو راهنمایی کنند به این راه که حداقل کشور ما هم برای این علم حرفی برای گفتن داشته باشد.
https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%AA%D9%88%D9%86_(%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86_%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87%E2%80%8C%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%DB%8C)
کسانی هم که با این زبان برنامه نویسی اشنایی ندارند یه لینک در بالا براشون گذاشتم که برن و ببینن پایتون چه زبانی هست.