## قورباغه احمق:
یک قورباغه در برکهای در حال حرکت است. کمک کنید وضعیت اتفاق افتاده برای قورباغه مشخص شود! برنامهای بنویسید که در خط اول سطر و ستون جدول بازی و در خطوط بعدی به ترتیب نوع هر خانه را سطر به سطر بگیرد. در خطوط بعدی دستورات وارد میشوند. دقت کنید شروع حرکت از خانه صفر و صفر است! یعنی گوشه بالا سمت چپ!
## ورودی
انواع دستورات:
| دستور | توضیح |
|:---------:|:-----------:|
| بالا | Up|
| پایین | Down|
| راست | Right|
| چپ | Left|
| پایان بازی | Finish|
| درخواست موقعیت فعلی قورباغه | Location|
خانه های حرکت قورباغه انواع مختلفی دارد:
+ `E():` انرژی به مقدار داخل پرانتز که می تواند مثبت و یا منفی و ضریب 5 باشد، افزایش خواهد یافت
+ `N:` خانه نرمال
+ `C:` تمساح
+ `J():` جهش به خانه ذکر شده
## قوانین بازی:
+ با ورود به هر خانه، در صورتی که آن خانه نرمال نباشد یکی از جملههای خروجی مربوطه باید چاپ گردد.
+ در صورتی که دستور جهش به خانه بیرون از جدول باشه عبارت "ناممکن" همانند مثال چاپ گردد.
+ قورباغه در دو حالت میمیرد: یکی با انرژی صفر و یکی با شکار توسط تمساح!
+ با تایپ دستور `Finish` بازی تمام شده و انرژی قورباغه چاپ میشود.
## خروجی
انواع جملههای خروجی بدین صورت هستند:
```
Energy 30!
Location (4,0)
Jump to (3,1)
Impossible place!
Frog hunted by crocodile :-/! Energy 25!
Frog died! Energy -10!
```
مثال:
ورودی نمونه
```
5*6
N E(20) j(3,2) N N E(-5)
N N N N N C
C E(10) N N J(0,0) C
N E(5) N N N C
J(2,0) E(-10) N N C N
Right
Right
Left
Left
Left
Up
```
خروجی نمونه
```
Energy 20!
Jump to (3,2)
Enegy 25!
Impossible place!
Frog hunted by crocodile :-/! Energy 25!
```
توضیحات اضافه :
شکل زیر مراحل مثال بالا را نشان میدهد:
![عکس قورباغه](http://uupload.ir/files/ndu3_frog.jpg)
(دقت کنین در مرحله ی دوم که میخواد بپره ، اگه توی خونه ی `(3,2)` دستوری غیر از `N` بود ، اون هم انجام میشد) $$$$
تا زمانی که یا دستور `Finish` بیاد و یا اینکه قورباغه بمیره (که حالا یا انرژی ش کمتر مساوی صفر بشه یا اینکه تمساح بهش حمله کنه) باید از ورودی دستور بگیرین.
$$$$
هر زمانی دستور `Location` گفته شد ،موقعیت فعلی رو چاپ میکنین .
ارسال پاسخ برای این سؤال
در حال حاضر شما دسترسی ندارید.