بزرگترین نظرسنجی حقوق برنامه‌نویسان ایران

733
نظرسنجی حقوق برنامه‌نویسان

سؤالی که احتمالاً ذهن بسیاری از برنامه‌نویسان را در آستانه سال نو و نزدیک شدن به مذاکرات حقوق سال آینده درگیر کرده است این است که چه میزان حقوقی متناسب با سطح تخصص من است. واقعیت این است که درآمد یک برنامه‌نویس به فاکتورهای مختلفی مثل میزان سابقه، تکنولوژی مورد استفاده، موقعیت شغلی، حوزه کاری شرکت و… بستگی دارد. بنابراین بیان یک عدد دقیق به‌عنوان حقوق درخواستی برای بسیاری از افراد دشوار است.

کوئرا قصد دارد به کمک ماشین‌حساب حقوق برنامه‌نویسان، این چالش همیشگی توسعه‌دهندگان ایران را رفع کند. پس اگر دانستن میزان حقوق یک برنامه‌نویس برای شما هم مهم است، می‌توانید با شرکت در این نظرسنجی به ما کمک کنید تا داده‌های دقیق‌تری را به شما نشان دهیم.

برای شرکت در این نظرسنجی می‌توانید به صفحه ماشین‌حساب حقوق برنامه‌نویسان مراجعه کرده و تنها در ۳ دقیقه این پرسش‌نامه را پر کنید. استفاده از ماشین‌حساب حقوق برنامه‌نویسان کاملا *رایگان* خواهد بود و بعد از به‌روزرسانی داده‌ها، به تکمیل‌کنندگان پرسش‌نامه اطلاع‌رسانی خواهد شد تا میزان حقوق متناسب با تخصص خود را ببینند.

آموزش برنامه نویسی با کوئرا کالج
وحید نصیری‌منش

اشتراک در
اطلاع از
guest

4 دیدگاه‌
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
اصغر جوادی
اصغر جوادی
2 سال قبل

برای حقوق برنامه نویسی نیازه تمام سیر تا پیاز اطلاعات طرفو دربیارین؟ احیانا به اسم ماشین حساب نمیخواین خیلی ریز اطلاعات بگیرین؟ :////

کوئرا بلاگ
ادمین
2 سال قبل
پاسخ به  اصغر جوادی

سلام دوست عزیز

از اون جایی که قصد داریم در پایان نظرسنجی و به عنوان خروجی کار، اطلاعات دقیقی به کاربرهامون بدیم، به همه‌ی این دیتاها نیاز داریم. با این حال هر فیلدی در فرم نظرسنجی که فکر می‌کنید اضافی هست رو بفرمایید، ما سعی می‌کنیم دلیل وجود اون در فرم نظرسنجی و اینکه چه تأثیری در دقت خروجی نظرسنجی داره رو خدمتتون توضیح بدیم.

محمدحسین
2 سال قبل

از کِی قابل استفاده‌س؟

کوئرا بلاگ
ادمین
2 سال قبل
پاسخ به  محمدحسین

سلام دوست عزیز

تاریخ دقیقش مشخص نیست. به محض انتشار اطلاع‌رسانی خواهد شد