15 ابزار هوش مصنوعی که کیفیت عکس را بالا می‌برند

43576
بالا بردن کیفیت عکس با هوش مصنوعی

رونق ابزارهای هوش مصنوعی از سال 2023 افراد مشتاق را به سمت استفاده از آن‌ها کشانده است؛ به‎‌طوری‌که نرم‌افزارها و وب‌سایت‌های مبتنی بر AI بخشی جدایی‌ناپذیر از جعبه ابزارمان شده و بسیاری از امور را به کمک آن‌ها تسریع می‌بخشیم. بالا بردن کیفیت عکس با هوش مصنوعی به‌راحتی چند کلیک قابل انجام است و نتیجه چشم‌گیری ارائه می‌دهد. هوش مصنوعی قادر به تشخیص افراد، اشیا و صحنه‌ها است تا از این طریق تنظیمات دقیق‌ و کنترل زیادی روی عکس‌ها در اختیارمان قرار دهد. در این مقاله از کوئرا بلاگ، 15 ابزار هوش مصنوعی برای بالا بردن کیفیت عکس را معرفی و امکانات هر یک را به‌طور جداگانه بررسی می‌کنیم. 

اگر هم از علاقه‌مندان به یادگیری کارکرد ماشین، هوش مصنوعی و تحلیل این سیستم پیچیده هستید، پیشنهاد می‌کنیم از صفحه آموزش یادگیری ماشین در کوئرا کالج دیدن کنید. 

6 ابزار بالا بردن کیفیت عکس برای عکاسان

بالا بردن کیفیت تصاویر در صنعت عکاسی یکی از کارهای پیش‌پاافتاده و ضروری است؛ اما پیش از ظهور هوش مصنوعی این کار با پیچیدگی خاصی همراه بود. امروزه AI می‌تواند تنها با چند کلیک کیفیت و اندازه تصاویر را افزایش داده و وضوح آن‌ها را بیشتر کند. در این بخش از مقاله، به معرفی شش ابزار بالا بردن کیفیت عکس برای عکاسان خواهیم پرداخت.

1.Topaz Gigapixel AI

ابزار Topaz Gigapixel AI

Gigapixel AI اولین ابزار منتخب ما است که برای ارتقا کیفیت تصاویر تا 600% عملکرد بسیار مطلوبی از خود نشان می‌دهد. همین موضوع باعث می‌شود که این ابزار در بین سایر ابزارهای تصویری هوش مصنوعی در سال 2023 منحصربه‌فرد باشد.

اگر تا به حال سعی کرده‌اید یک عکس را بزرگ و کیفیت آن را حفظ کنید، می‌دانید که انجام این کار چقدر دشوار است و در نهایت با یک تصویر کم‌کیفیت مواجه می‌شوید؛ به‌خصوص اگر سعی کنید بسیار فراتر از اندازه اصلی تغییر مقیاس دهید.

هوش مصنوعی گیگاپیکسل از یادگیری عمیق برای بهبود کیفیت و جزئیات عکس‌ها استفاده می‌کند. به این ترتیب، خروجی تصاویر باکیفیتی خواهند بود که با وضوح بالاتری دیده می‌شوند.

می‌توانید از هوش مصنوعی گیگاپیکسل برای بزرگ‌نمایی و برش (Cut) عکس اصلی خود استفاده کنید و آن را بهبود بخشید تا آماده چاپ باشد. 

گیگاپیکسل به‌عنوان یک برنامه مستقل قابل نصب و استفاده است؛ اما همچنان می‌توانید آن را به لایت‌روم و فتوشاپ اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: یادگیری ماشین چیست؟

2.Adobe Photoshop Firefly

ابزار Photoshop Firefly

Adobe Photoshop یک برنامه قدرتمند همه‌جانبه که برای چندین دهه عنوان نرم‌افزار برتر ویرایش عکس را از آن خود ساخته است. اگرچه ادوبی بلافاصله وارد بازار هوش مصنوعی نشد، اما با هر ارتقا به نسخه‌های جدید تعداد ابزارهای مبتنی بر AI را در این نرم‌افزار افزایش می‌دهد. فتوشاپ برای علاقه‌مندانی که می‌خواهند ویرایش عکس را به‌صورت حرفه‌ای انجام دهند، مناسب‌ترین گزینه است. عکاسان، طراحان گرافیک و هنرمندان دیجیتالی که به ابزارهای ویرایش پیشرفته و ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای بهبود کار خود نیاز دارند، به‌طور گسترده از این نرم‌افزار استفاده می‎کنند. 

در ادامه به برخی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین ابزارهای فتوشاپ فایرفلای اشاره خواهیم کرد.

  •  Content-Aware Fill. با استفاده از این ابزار می‌توانید اشیا ناخواسته را از عکس حذف کنید. فتوشاپ فضاهای اطراف را به‌وسیله اطلاعات پیکسل‌های مجاور پر می‌کند.
  •  Quick selection/ Object selection/ Subject selection. با استفاده از این ابزارها می‌توانید به‌راحتی و به‌سرعت عناصر موجود در عکس‌های خود را انتخاب کنید.
  •  Smile. در فیلتر Liquify، یک ابزار تشخیص چهره وجود دارد که امکان شناسایی صورت و ویژگی‌های فرد در پرتره را فراهم می‌کند. این ابزار شما را قادر می‌سازد تا روی چهره سوژه خود لبخند بنشانید.
  • Generative Fill AI. امکان جذاب فتوشاپ فایرفلای که تنها با نوشتن هرچیزی که مدنظرتان است، تصاویر از جمله اشیا، پس‌زمینه و موارد دیگر ایجاد می‌شوند. 

در ادامه به فیلترهای جدید Photoshop Firefly اشاره خواهیم کرد.

  • Skin Smoothing. دارای ابزارهای Blur و Smoothness برای روتوش پرتره‌ها است.
  • Style Transfer. با این فیلتر می‌توانید رنگ، سبک و بافت را از یک عکس به عکس دیگر منتقل کنید. همچنین امکان انتخاب سبک یک نقاش و اعمال آن روی عکس خودتان توسط این ابزار فراهم است.
  • Depth Blur. این فیلتر امکان اعمال افکت‌های واقعی را روی تصویر فراهم می‌کند. 
  • Colorize. برای افزودن رنگ به عکس‌های سیاه‌وسفید این فیلتر یکی از بهترین عملکردها را دارد.

3.Appy Pie’s AI Photo Enhancer

وب‌سایت بالا بردن کیفیت عکس Appy Pie's AI
ابزار Appy Pie’s AI

با بهره‌گیری از قابلیت‌های هوش مصنوعی، Appy Pie’s AI Photo Enhancer به‌عنوان یکی از بهترین ابزارهای بهبود عکس شناخته می‌شود. علاوه‌براین، این ابزار به‌طور مستقیم عناصری مانند کنتراست، روشنایی و اشباع رنگ را تنظیم می‌کند تا پتانسیل و زیبایی تصاویر شما به حداکثر برسد. Appy Pie’s طیف وسیعی از قابلیت‌های ویرایش را در اختیار کاربر می‌گذارد و به او امکان روتوش و اصلاح تصویر، حذف عیوب و واضح کردن جزئیات را می‌دهد.

فرقی نمی‌کند که هدف شما از بالا بردن کیفیت عکس بهبود آن یا تشدید جزئیات است؛ در هر صورت این ابزار طیف گسترده‌ای از نیازهای شما را برآورده می‌کند. نکته جذاب این وب‌سایت کاربرانی است که می‌توانند از آن استفاده کنند؛ از عکاسان مبتدی تا عکاسان حرفه‌ای امکان استفاده از Appy Pie’s را دارند؛ زیرا این وب‌سایت تضمین می‌کند که هر عکس معمولی با استفاده از بهترین تکنیک‌های هوش مصنوعی، به یک اثر خارق‌العاده و باکیفیت تبدیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: راه های کسب درآمد از هوش مصنوعی – ۱۴ راه برای مبتدی‌ها و حرفه‌ای‌ها

4.Remove.bg

وب‌سایت بالا بردن کیفیت عکس Remove.bg
ابزار Remove.bg

اگر به‌دنبال حذف پس‌زمینه تصاویرتان هستید، با کمک Remove.bg به سادگی چند کلیک می‌توانید به هدفتان برسید. کافیست تصویر خود را آپلود کنید و با تنظیم برخی پارامترها، خروجی را تحویل بگیرید. امکان دانلود عکس در دو کیفیت پیش‌نمایش (Low Resolution) و HD فراهم است. برای استفاده شخصی یا تست این ابزار پیشنهاد می‌کنیم از اکانت رایگان استفاده کنید؛ زیرا 50 پیش‌نمایش به شما می‌دهد.

5.Topaz DeNoise AI

وب‌سایت بالا بردن کیفیت عکس Topaz DeNoise AI
ابزار Topaz DeNoise AI

نویز یک مشکل بزرگ در عکاسی است. این اتفاق به این دلیل رخ می‌دهد که از ISO بالا یا سرعت شاتر طولانی استفاده می‌کنید. البته دوربین‌های قدیمی نویز بیشتری را روی تصویر ثبت می‌کردند. معمولا نویز در پس‌زمینه و مناطق تاریک‌تر بیشتر رخ می‌دهد.

اکثر نرم‌افزارهای ویرایش عکس ابزاری برای حذف نویز دارند؛ اما همیشه کافی نیستند و وضوح تصویر را از بین می‌برند. اینجاست که هوش مصنوعی برای عکاسی می‌تواند به شما کمک کند.

DeNoise AI محصولی از شرکت Topaz است که برای حذف نویز از تصاویر استفاده می‌شود. مانند همه برنامه‌های Topaz می‌توان از آن به تنهایی یا داخل لایت‌روم و فتوشاپ استفاده کرد. DeNoise AI از یادگیری عمیق برای تمایز بین جزئیات عکس و نویز واقعی استفاده می‌کند. به این ترتیب، وضوح تا حد مطلوبی باقی می‌ماند و به شما کمک می‌کند تا جزئیات را از عکس‌های با نویز بالا بازیابی کنید.

بیشتر بخوانید: تفاوت هوش مصنوعی و یادگیری ماشین چیست؟

6.Deep AI Image Enhancer

وب‌سایت بالا بردن کیفیت عکس DeepAI
ابزار Deep AI

DeepAI که به‌عنوان یکی از بهترین ابزارهای بالا بردن کیفیت عکس با هوش مصنوعی شناخته می‌شود، با الگوریتم‌های Deep Learning خود که به‌طور خودکار بهبود تصویر را سرعت می‌بخشد، نسبت به رقبای دیگر متمایز است. این ابزار عناصری مانند روشنایی، کنتراست و وضوح را به شیوه‌ای طبیعی تنظیم می‌کند تا کاربر بهترین نتیجه را از خروجی دریافت کند. بالا بردن کیفیت عکس با این ابزار برای مبتدی‌ها آسان است.

7 ابزار بالا بردن کیفیت عکس برای مبتدی‌ها و حرفه‌ای‌ها

ابزارهایی که برای مبتدی‌ها و حرفه‌ای‌ها کاربردی باشند با تقاضای بیشتری مواجه هستند؛ زیرا معمولا طیف گسترده‌ای از خدمات را پوشش می‌دهند و کاربران زیادی قادر به استفاده از آن‌‌ها هستند. در این بخش هشت ابزار بالا بردن کیفیت عکس برای مبتدی‌ها و حرفه‌ای‌ها را معرفی خواهیم کرد.

1.Let’s Enhance

وب‌سایت بالا بردن کیفیت عکس Let's Enhance
ابزار Let’s Enhance

Let’s Enhance به‎عنوان یکی از بهترین ابزارهای بالا بردن کیفیت عکس با تمرکز بر بزرگ‌نمایی بدون کاهش کیفیت شناخته می‌شود. این ابزار با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته کیفیت تصاویر را ارتقا می‌دهد؛ به‌گونه‌ای‌که تمام جزئیات حفظ شوند. Let’s Enhance برای کسانی که به‌دنبال چاپ یا نمایش تصاویر در اندازه‌های بزرگ‌تر بدون کاهش وضوح هستند، بسیار مفید است. 

2.Remini

وب‌سایت بالا بردن کیفیت عکس Remini
ابزار Remini

Remini به‌عنوان ناجی تصاویر قدیمی و بی‌کیفیت شناخته می‌شود که هدف جان بخشیدن به عکس‌های قدیمی، تار یا تصاویری که همراه با لبه‌های تیز در حاشیه هستند را دنبال می‌کند. عملکرد Remini در زمینه بازسازی تصاویر قدیمی چنان قوی است که این‌طور به‌نظر می‌رسد که تصاویر با دوربین‌های مدرن گرفته شده‌اند. این ابزار بالا بردن کیفیت عکس با هوش مصنوعی برای افرادی که به‌دنبال بازگرداندن خاطرات کهنه‌شان هستند، مناسب‌ترین گزینه است. یکی از امکانات ویژه Remini که آن را نسبت به رقبا متمایز می‌کند، بهبود وضوح ویدیوها و بزرگ کردن آن‌ها بدون افت کیفیت است.

3.AI Image Enlarger

وب‌سایت بالا بردن کیفیت عکس AI Image Enlarger
ابزار AI Image Enlarger

این ابزار بالا بردن کیفیت عکس بهترین انتخاب برای تبدیل عکس‌های کوچک به تصاویر بزرگ‌تر و واضح‌تر است. AI Image Enlarger ادعا می‌کند که حتی مبتدیان می‌توانند به‌سادگی با این ابزار کار کنند و بدون هیچ مشکلی اندازه تصاویرشان را تغییر دهند. این گزینه برای کسانی که نیاز به تصاویر با وضوح بالا و بدون نویز دارند، عالی است.

4.autoRetouch

وب‌سایت بالا بردن کیفیت عکس autoRetouch
ابزار autoRetouch

autoRetouch برای روتوش دسته‌ای تصاویر محصول استفاده می‌شود. این ابزار دارای حذف خودکار پس‌زمینه، برش (Cut) و امکان تولید سایه است. همچنین autoRetouch امکان روتوش پوست و تصاویر وکتور را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. 

این ابزار با WooCommerce ادغام شده است که به شما امکان می‌دهد تصاویر ویرایش‌شده خود را مستقیم به فروشگاه اینترنتی‌تان منتقل کنید.

5.Bigjpg

وب‌سایت بالا بردن کیفیت عکس Bigjpg
ابزار Bigjpg

Bigjpg برای بزرگ‌نمایی انواع تصاویر خاص به 2 تا 16 برابر اندازه اصلی، به‌ویژه تصاویر انیمیشنی یا کارتونی طراحی شده است. این ابزار تضمین می‌کند که ویژگی‌های منحصربه‌فرد چنین تصاویری حفظ خواهند شد و همین موضوع این ابزار را به ابزاری محبوب در بین هنرمندان و تصویرگران تبدیل می‌کند. این وب‌سایت امکان کاهش نویز را به‌صورت طیفی از کم‌ترین کاهش تا بیشترین کاهش در اختیارتان قرار می‌دهد. 

6.VanceAI

وب‌سایت بالا بردن کیفیت عکس VanceAI
ابزار VanceAI

VanceAI یک پلتفرم همه‌کاره است که مجموعه‌ای از ابزارها شامل بهبود اولیه تصاویر و بازسازی‌های پیچیده را ارائه می‌دهد. این ابزار برای افرادی که نیاز به بهبود تصاویر با امکانات مختلف دارند، بهترین ابزار بالا بردن کیفیت عکس است. این وب‌سایت برای عکاسان، هنرمندان دیجیتال و هرکسی که نیاز به بالا بردن کیفیت تصاویر برای چاپ، ارائه و موارد دیگر دارد، ایده‌آل است. افرادی که به‌دنبال بازیابی عکس‌های قدیمی هستند یا مایلند عکس‌هایشان برای پاسپورت یا رزومه حرفه‌ای‌تر به‌نظر برسد، به سمت Vance می‌روند.

7.GIMP همراه با پلاگین GMIC

افزونه بالا بردن کیفیت عکس GMIC
افزونه GMIC

GIMP، یک نرم‌افزار رایگان ویرایش عکس مشهور، با افزونه GMIC قدرتمندتر می‌شود. این ترکیب مجموعه‌ای از ویژگی‌های بهبود تصویر را ارائه می‌دهد که هم انعطاف‌پذیری و هم طیف وسیعی از تنظیمات مربوط به عکس را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: کم کردن حجم عکس

بهترین برنامه موبایل ویرایش عکس با هوش مصنوعی

بهترین ویرایشگرهای عکس با هوش مصنوعی به‌صورت آنلاین (در قالب وب‌سایت) و اپلیکیشن‌های قابل نصب در دسترس هستند. بدون مقدمه‌چینی در ادامه همراه ما باشید تا بهترین برنامه‌های موبایل ویرایش عکس با هوش مصنوعی برای اندروید و IOS را نام ببریم.

1.Canva

Canva یک اپلیکیشن محبوب ویرایش تصویر است که به لطف هوش مصنوعی، تنوع و امکانات بیشتری را پوشش می‌دهد. این ابزار در صدر لیست بهترین ویرایشگرهای عکس با موبایل قرار دارد که توسط بسیاری از طراح‌ها، عکاسان، مبتدی‌ها و حرفه‌ای‌ها استفاده می‌شود. دلیل این محبوبیت رابط کاربری ساده، زیبا و امکانات فراوان برای طراحی است که طیف گسترده‌ای از دسته‌بندی‌ها از جمله شبکه‌های اجتماعی، فایل‌های PowerPoint، کارت ویزیت و غیره را دربرمی‌گیرد.

2.Lensa

Lensa یکی از بهترین ابزارهای ویرایشگر تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی که به‌طور ویژه برای نصب روی موبایل طراحی شده است. این برنامه همه‌کاره به شما امکانات فراوانی ارائه می‌دهد، از جمله روتوش تصاویر، جایگزین کردن یا محو اشیا در پس‌زمینه و ویرایش تصاویر پس‌زمینه. جدا از این ویژگی‌ها، Lensa به شما امکان تغییر نور تصویر و تنظیمات رنگ را می‌دهد تا عکس‌های خود را زیباتر کنید.

مقایسه ابزارهای بالا بردن کیفیت عکس با هوش مصنوعی

حال که تمام ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای بالا بردن کیفیت عکس را معرفی کردیم، مایل هستیم به مقایسه آن‌ها بپردازیم. این مقایسه اطلاعات کلی را در اختیارتان قرار داده و تصمیم‌گیری را برای شما ساده‌تر می‌کند.

نام ابزارپلتفرممزایامعایب
Topaz Gigapixel AIآنلاین
مک
ویندوز
پلاگین
– افزایش اندازه بدون کاهش کیفیت
– پر کردن فضاهای خالی به‌صورت هوشمند
– کنترل نسبتا کامل روی ویرایش تصویر
– یادگیری سریع
– عدم پشتیبانی از فرمت RAW
– سرعت کند در کامپیوترهای قدیمی
Adobe Photoshop Fireflyویندوز
مک
– پشتیبانی از پلاگین‌های متعدد
– فیلترهای گوناگون و کاربردی
– امکان پرامپت‌نویسی و دریافت خروجی
– عدم پشتیبانی از ویرایش همه‌جانبه متن‌ها و رنگ‌ها 
Appy Pie’sآنلاین– طیف گسترده‌ای از امکانات ویرایش
– رابط کاربرپسند
– محدودیت امکانات
Remove.bgآنلاین
ویندوز
مک
لینوکس
– عملکرد سریع
– پشتیبانی از عکس‌های باکیفیت
– امکانات محدود در نسخه رایگان
– عدم پشتیبانی از Drag and Drop
Topaz DeNoise AIآنلاین
پلاگین
– افزایش اندازه بدون افت کیفیت
– حذف نویز حین حفظ جزئیات
– عدم ارائه خروجی تصویر در نسخه رایگان
– امکان حذف جزئیات توسط AI
DeepAI Image Enhancerآنلاین– نتایج سریع
– رابط کاربری زیبا
– محدودیت در سفارشی‌سازی
– افزایش وضوح بیش از حد
Let’s Enhanceآنلاین– امکان تغییر اندازه بدون افت کیفیت
– حفظ جزئیات تصویر
– قابلیت‌های فراوان
– صرفا مناسب تغییر اندازه
– عدم تناسب با انواع سبک‌های تصویر
Reminiآنلاین– بهترین گزینه برای ترمیم عکس
– رابط کاربرپسند
– ویژگی‌های محدود ویرایش
– پردازش بیش از حد تصویر
AI Image Enlargerآنلاین– سادگی در استفاده
– تغییر اندازه بدون افت کیفیت
– اصلی‌ترین کاربرد برای تغییر اندازه
– فاقد ویژگی‌های پیشرفته ویرایش 
autoRetouchآنلاین– سادگی در استفاده برای کاربران مبتدی و غیرعکاس
– عملکرد سریع در ویرایش گروهی تصاویر
– مناسب کسب‌وکارهای بدون طراح گرافیک
– امکان سفارشی‌سازی محدود
– عدم تناسب با سبک‌های مختلف تصاویر
Bigjpgویندوز
مک
اندروید
IOS
– ایده‌آل برای انیمه و کارتون
– حفظ سبک اصلی تصویر
– فقط مناسب یک سبک
– عدم تناسب با انواع سبک‌ها
VanceAIآنلاین
ویندوز
– چندمنظوره
– رابط کاربرپسند
– حذف برخی از جزئیات عکس
– اعمال اشباع رنگی بیش از حد
GIMP with GMIC Pluginپلاگین– قابلیت شخصی‌سازی بالا
– ابزارهای جامع
– پیچیدگی زیاد در استفاده
Canvaاندروید
IOS
– سادگی در استفاده
– بیش از هزاران Template و المان گرافیکی
– محدودیت Template در نسخه رایگان
– عدم پشتیبانی از جابه‌جایی طرح‌ها به طرح‌ دیگر
Lensaاندروید 
IOS
– سادگی در استفاده و یادگیری
– عدم کاهش کیفیت تصویر
– سرعت کم در تولید و ویرایش تصویر
– به‌روزرسانی دیرهنگام
جدول مقایسه ابزارهای بالا بردن کیفیت با هوش مصنوعی

آنچه در ابزارهای بالا بردن کیفیت عکس آموختیم

عکاسی راه درازی را پیموده و هوش مصنوعی در این سال‌ها آخرین گام در تکامل آن بوده است. چه یک عکاس حرفه‌ای باشید و چه فردی که عاشق عکس گرفتن با گوشی خود است، ابزارهای بالا بردن کیفیت عکس با هوش مصنوعی می‌توانند به شما کمک کنند تا از تصاویر خود نهایت استفاده را ببرید.

به یاد داشته باشید، اگرچه این ابزارها قدرتمند هستند، اما نمی‌توانند جادو کنند. اگر عکس باکیفیتی را به آن‌ها بسپارید، قطعا خروجی دقیق‌تر و باکیفیت‌تری را دریافت خواهید کرد. بنابراین، همیشه سعی کنید بهترین عکسی را که می‌توانید، بگیرید و در زمان‌هایی که نیاز به کمی کمک برای بهبود کیفیت و حذف نویز دارید، ابزارهای معرفی‌شده می‌توانند بهترین انتخاب باشند.

در پایان، آنچه بیش از همه اهمیت دارد، داستانی است که عکس شما می‌گوید یا خاطره‌ای که ثبت می‌کند. با کمک هوش مصنوعی می‌توانید اطمینان داشته باشید که داستان در بهترین نور و رنگ‌های ممکن می‌درخشد. 

از همراهی شما تا انتهای این مقاله سپاسگزاریم. خوشحال می‌شویم نظرتان را در کادر پایین نوشته و از تجربیات خود در این زمینه سخن بگویید.

سوالات متداول

1. بهترین ابزار بالا بردن کیفیت تصویر با هوش مصنوعی چیست؟

بهترین Photo Enhancer برای کاربران مبتدی ابزارهای شرکت Topaz است، ابزارهایی با کاربری آسان برای افزایش اندازه، وضوح تصاویر و کاهش نویز. اما اگر از کاربران حرفه‌ای هستید، پیشنهاد ما Adobe Photoshop Firefly است که ویژگی‌های پیشرفته‌تری را نسبت به نرم‌افزارهای مجموعه Topaz ارائه می‌دهد.

2. مزایای استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای بهبود تصاویر چیست؟

استفاده از ابزارهای AI برای بالا بردن کیفیت عکس شامل مزایایی از جمله کاهش زمان ویرایش، سادگی در استفاده و افزایش خلاقیت می‌شود.

3. محدودیت‌های Photo Enhancer چیست؟

در استفاده از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای ویرایش تصاویر با محدودیت‌هایی از قبیل مصنوعی شدن عکس، از بین رفتن جزئیات و نتایج غیرطبیعی مواجه هستیم.

آموزش برنامه نویسی با کوئرا کالج
نگین فاتحی

نزدیک به سه سالی هست که مشغول گشت‌وگذار در دنیای کلمات هستم. از خوندن و نوشتن لذت زیادی می‌برم و تلاش می‌کنم جوری بنویسم که خواننده‌ها محتوام رو به‌خوبی متوجه بشن.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه‌
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments