بیش از ۱۰۰۰ شرکت ایرانی در کوئرا

606

خوش‌حالیم که امروز بعد از گذشت یک سال از تولد Quera Careers تعداد شرکت‌های همراه آن از ۱۰۰۰ عبور کرده است.
در یک سال گذشته تیم کوئرا تمام تلاش خود را برای فراهم کردن سامانه‌ی استخدامیِ به‌روز به‌کار گرفته و با بهبود مستمر آن سعی در ایجاد تجربه‌‌ی بهتر برای کاربران این سامانه کرده است. سامانه مدیریت رزومه (ATS)، دسترسی به Google Calendar برای تعیین قرار مصاحبه‌ها، امکان آپلود رزومه به پایپ‌لاین جذب و سیستم مهارت‌سنجی برنامه‌نویسی آنلاین، برخی از خدماتی بوده که در این یکسال به سامانه جذب کوئرا اضافه شده‌اند.
اکنون تصمیم داریم برای تشکر از همراهی شما در این مسیر، بسته‌ی ویژه‌ای را به مدت دو هفته و به مناسبت هزارتایی شدن همراهان کوئرا ارائه نماییم.
با ایجاد و انتشار آگهی استخدام برنامه‌نویس در دو سطح «کارآموز» و یا «جوان» در سایت کوئرا به صورت خودکار یک بسته‌ی رایگان مهارت‌سنجی با ظرفیت ۳ نفر برای آن فرصت شغلی فعال خواهد شد و شما می‌توانید سه نفر از متقاضیان را به آزمون مهارت‌سنجی آنلاین دعوت نمایید.
همچنین در بخش شتابدهی‌ آگهی مورد نظر یک بسته‌ی ویژه، شامل تبلیغات شبکه‌های اجتماعی به همراه ۵ نفر ظرفیت اضافه مهارت‌سنجی فنی برای شما در دسترس خواهد بود و شما می‌توانید آن را با ۴۵ درصد تخفیف و مبلغ ۲۰۰ هزار تومان خریداری کنید.
در صورت نیاز به مشاوره می‌توانید از طریق شماره تماس ۰۲۱۶۶۰۸۸۳۱۰ و یا ایمیل careers@quera.ir به ما در ارتباط باشید.
با تشکر از همراهی شما
تیم کوئرا

آموزش برنامه نویسی با کوئرا کالج
کوئرا بلاگ

ممکن است علاقه‌مند باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه‌
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments