خبرهای جدید از کالج قدیم!

626

سلام، خسته‌ نباشید!

مدتی است از شروع دوره می‌گذرد، امیدواریم تا به اینجای کار از دوره راضی بوده‌ باشید. درراستای بهبود سیستم یادگیری و استفاده‌ی شما عزیزان از دوره چند تغییر اساسی روی دوره اعمال شده‌است:

  • زمان دوره از ابتدا قرار بود تا یک ماه پس از شروع دوره باشد ولی با توجه به سرعت پیشرفت و یکسری پیشنهاداتی که شما عزیزان دادید، زمان اتمام دوره تا ۱۵ام فروردین تمدید شد! یعنی افرادی که الآن در دوره ثبت نام کرده اند و شروع به حل مسائل کرده‌اند تا حداکثر ۱۵ام فروردین فرصت دارند تا مدرک خود را دریافت کنند. اما دیگر عزیزان که هنوز فعالیتی نداشته‌اند، تا ۲‌ماه پس از شروع اولین فعالیت‌شان مجازند مدرک را دریافت کنند. بنابراین برنامه‌ریزی کنید تا آن زمان بتوانید مدرک دوره را دریافت کنید و در کنار دید و بازدید‌های نوروزی‌تان به کالج سر بزنید 🙂
  • سیستم پشتیبانی تغییر کرد و بخش گفتگو به درسنامه‌ها و سؤالات اضافه شد. در این بخش می‌توانید نظراتتان را راجع به سؤالات و مشکلاتی که با آن‌ها برخورد کردید با دیگر شرکت کننده‌ها به اشتراک بگذارید تا از تجربه‌ی همدیگر بهره‌مند شوید. با وجود اینکه هنوز هم امکان پرسش خصوصی وجود دارد، اکیداً‌ توصیه می‌کنیم از این امکان استفاده کنید چرا که بسیاری از مشکلات شما مشکلات بقیه نیز هست. همچنین در همین بخش طراحان دوره می‌توانند نظری یا مشکلی که عده‌ی زیادی درگیر آن شدند را بیان کنند. بنابراین استفاده از آن بسیار توصیه می‌شود. راهنمای استفاده از آن در بخش مقدمه کالج اضافه شده‌است.
  • در ادامه‌ی تغییرات بالا دیگر طراحان دوره پاسخگوی مشکلات کدتان نیستند و اگر در کدتان به مشکلی برخورد کردید در بخش گفت و گو مشکلتان را بنویسید تا از تجربه‌ی بقیه‌ی شرکت کننده‌ها بهره‌مند شوید و بتوانید مشکلی که برخورد کردید را حل کنید. بخش پرسش خصوصی صرفا برای مشکلات سیستم داوری یا ابهام بخش‌هایی از درسنامه ها یا سؤالات کلی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
  • بخش تمرینات اضافه به دوره اضافه شد که با حل سؤالات آن می‌توانید امتیازی که در مدرک‌تان درج می‌شود را افزایش دهید توضیحات مدرک نیز در صفحه‌ی اصلی کالج آمده‌است. آن‌را مطالعه فرمایید.
  • درسنامه‌ها مقداری بهبود پیدا کرد و به یکسری سؤالات بخش راهنمایی اضافه شده است.
  • پس از اتمام هر بخش به شما اطلاع رسانی می‌شود و مقدار زمانی برای اتمام بخش بعدی پیشنهاد می‌شود با استفاده‌ از آن می‌توانید زمانتان را به گونه‌ای تقسیم بندی کنید تا در زمان مقرر مدرک را بتوانید دریافت کنید.

و اما خبر بعدی این است که به خاطر استقبال شما عزیزان، انشاا… دوره‌های بعدی کالج در دو موضوع طراحی الگوریتم و ساختمان‌های داده پیشرفته و همچنین آموزش حرفه‌ای پایتون در راه است!

شاد و پیروز باشید‌!‌ 🙂

انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

آموزش برنامه نویسی با کوئرا کالج
کوئرا بلاگ

ممکن است علاقه‌مند باشید
چالش برنامه نویسی First Source
مسابقه‌ی Bisphone Challenge
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه‌
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments