مسابقه شماره ۲۵ – بر اساس لیگ برنامه‌نویسی امیرکبیر

625

سلام!

بعد از مدت‌ها مسابقه‌ی فنی و تکنولوژی، بالاخره نوبت مسابقات الگوریتمی شد!

مسابقه‌ی شماره ۲۵ Quera در همین جمعه ۲۸ اردیبهشت ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۸ برگزار می‌شود. این مسابقه دو سطحی است؛ افراد با امتیاز زیر ۱۶۰۰ می‌توانند در سطح ۲ و دیگران در سطح ۱ مسابقه شرکت کنند. هر سطح ۵ سوال دارد که ۳ سوال در بین دو سطح مشترک است.

سوال‌های این مسابقه بر اساس سوال‌های این دوره از مسابقات لیگ برنامه‌نویسی امیرکبیر (APL) هستند؛ افرادی که بصورت حضوری در مسابقه شرکت کرده‌اند و یا در جریان سوال‌ها قرار گرفته‌اند نباید در این مسابقه شرکت کنند.

نتیجه‌ی این مسابقه در امتیاز شما در Quera تأثیر دارد.

ثبت‌نام کنید!

توضیحات مسابقه‌ی APL:

مسابقات لیگ برنامه‌نویسی امیرکبیر (APL)، یک سلسله مسابقات است که هر ساله با هدف ایجاد انگیزه و شناسایی دانشجویان توانمند برای حضور موفق در مسابقات برنامه‌نویسی دانشجویی ACM_ICPC، معتبرترین و مهم‌ترین مسابقات برنامه‌نویسی دنیا  در سایت دانشکده مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی امیرکبیر، برگزار می‌شود.

روند کلی این مسابقه به این صورت است که شرکت‌کنندگان به صورت انفرادی در یک سایت بدون ارتباط با محیط خارجی قرار می‌گیرند و به هر فرد یک کامپیوتر داده می‌شود. شرکت‌کنندگان پس از حل هر سوال، پیاده‌سازی پاسخ را به یکی از زبان‌های برنامه‌نویسی رسمی مسابقه (نظیر Java,Python,C و ++C) به منظور بررسی برای سیستم داوری ارسال می‌کنند.

افراد بر اساس تعداد سوالات حل شده، جریمه‌های ارسال‌ پاسخ نادرست و زمان حل سوالات رتبه‌بندی می‌شوند و در پایان به رتبه‌های برتر جوایز نفیسی داده می‌شود.

پنجمین دوره‌ی این مسابقات نیز امسال در روز‌های ۱۴ و ۲۱ اردبیهشت ماه در دانشکده مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همکاری کوئرا برگزار شد.

آموزش برنامه نویسی با کوئرا کالج
کوئرا بلاگ

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه‌
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments