مسابقه ماین پرابلم یونیدرو

739

سلام!

مسابقه ماین پرابلم، با همکاری موسسه یونیدرو و کوئرا ذیل جشنواره اینوماین (ایده‌های ارزش آفرین در حوزه معدن و صنایع معدنی) برگزار می‌گردد.

مسابقه تحلیل داده در حوزه صنایع معدنی برای محک زدن و بیان کاربردهای هوش مصنوعی در معدن است. در این چالش ۳ سوال مطرح می‌شود که برای پاسخ گویی به آن‌ها، شما به دانش برنامه‌نویسی کامپیوتری، روش‌های پردازش تصویر، یادگیری ماشین و یادگیری عمیق نیاز خواهید داشت.

همچنین محدودیتی برای شما در انتخاب زبان برنامه‌نویسی وجود نخواهد داشت.

زمان‌بندی رویداد

این مسابقه به مدت ۴ روز برگزار می‌گردد. زمان شروع آن، ساعت ۱۶ روز ۲۹ مردادماه می‌باشد و در ساعت ۱۶ دوم شهریورماه نیز به پایان می‌رسد.

درباره یونیدرو

موسسه یونیدرو با هدف کلی توسعه پژوهش و فناوری در زمینه‌های توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی در سطح پیشرفته فعالیت می‌کند. این موسسه با همکاری “ایمیدرو” و “دانشگاه تهران” تاسیس و در حال فعالیت می‌باشد.

یکی از فعالیت های اصلی موسسه، برگزاری جشنواره ایده های ارزش آفرین در حوزه معدن است. این جشنواره که به اختصار “اینوماین” نام‌گذاری شده است، سالانه با هدف شناسایی و حمایت از ایده‌های نو و فناورانه برگزار می‌گردد.

جوایز مسابقه

جایزه نفر اول: ۱۳ میلیون تومان

جایزه نفر دوم: ۷ میلیون تومان

جایزه نفر سوم: ۵ میلیون تومان

بین نفر ۴ تا ۱۰ به صورت تصادفی به ۳ نفر، نفری ۱ میلیون تومان

همچنین به نفرات برتر رشته مهندسی معدن به صورت مجزا جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

علاوه بر جوایز، رزومه افراد برتر در فرآیند جذب و استخدام یونیدرو برای پروژه‌ها و فعالیت‌های آتی این موسسه در حوزه هوش مصنوعی قرار خواهد گرفت.

ثبت‌نام مسابقه

برای ثبت‌نام رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در مورد مسابقه به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://quera.ir/r/evdl2

وبینار پس از مسابقه

یک ساعت پس از اتمام مسابقه، وبینار آموزشی برگزار خواهد شد که ابتدا آمار مسابقه را بررسی می‌کنیم و در ادامه راه حل سوالات را خواهیم دید. برای شرکت در وبینار، به صورت کاربر مهمان از طریق لینک زیر اقدام به ورود کنید:

https://vc.sharif.edu/ch/quera

آموزش برنامه نویسی با کوئرا کالج
کوئرا بلاگ

ممکن است علاقه‌مند باشید
راه‌حل‌های مسابقه انتخابی ۳ کدکاپ ۸
راه‌یافتگان به مرحله نهایی کدکاپ ۸
راه‌حل‌های مسابقه انتخابی ۲ کدکاپ ۸