نتایج رسمی مسابقه ماین پرابلم یونیدرو

682

سلام!

در شهریورماه ۱۴۰۰، مسابقه ماین پرابلم، با همکاری موسسه یونیدرو و کوئرا ذیل جشنواره اینوماین (ایده‌های ارزش آفرین در حوزه معدن و صنایع معدنی) با هدف محک زدن و بیان کاربردهای هوش مصنوعی در صنعت معدن، برگزار شد.

در این مسابقه چهار روزه، سه سوال مطرح شد که برای پاسخ گویی به آن‌ها، شرکت‌کنندگان نیاز به استفاده از دانش برنامه‌نویسی کامپیوتری (هر زبانی)، روش‌های پردازش تصویر، یادگیری ماشین و یادگیری عمیق داشتند. در ویدیوی زیر، می‌توانید خلاصه‌ای از آنچه گذشت را مشاهده کنید. 🤗

درباره یونیدرو

موسسه یونیدرو با هدف کلی توسعه پژوهش و فناوری در زمینه‌های توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی در سطح پیشرفته فعالیت می‌کند. این موسسه با همکاری “ایمیدرو” و “دانشگاه تهران” تاسیس و در حال فعالیت می‌باشد.

یکی از فعالیت های اصلی موسسه، برگزاری جشنواره ایده های ارزش آفرین در حوزه معدن است. این جشنواره که به اختصار “اینوماین” نام‌گذاری شده است، سالانه با هدف شناسایی و حمایت از ایده‌های نو و فناورانه برگزار می‌گردد.

برندگان مسابقه

نفر اول: آقای مجید فرزانه – ۱۳ میلیون تومان

نفر دوم: آقای امین رضایی – ۷ میلیون تومان

نفر سوم: آقای محمدحسین عباسی – ۵ میلیون تومان

جایزه ویژه دانشجویان رشته مهندسی معدن: تیم همتازیست – ۲ میلیون تومان

جایزه نفرات سوم تا دهم به صورت تصادفی به سه نفر (هر نفر ۱ میلیون تومان):

  • آقای علی یزدی‌زاده خرازی
  • آقای محمد سینا اله‌کرم
  • خانم زهرا غنایی

به اشتراک گذاری جواب‌های برتر و وبینار

شما می‌توانید به جواب‌های ۳ نفر برتر این مسابقه به همراه‌ فایل‌های وبینار از طریق مخزن گیت‌هاب کوئرا به نشانی زیر دسترسی داشته‌باشید.

آموزش برنامه نویسی با کوئرا کالج
کوئرا بلاگ

ممکن است علاقه‌مند باشید
راه‌یافتگان به مرحله نهایی کدکاپ ۸
راه‌حل‌های مسابقه انتخابی ۲ کدکاپ ۸
راه‌حل‌های مسابقه انتخابی ۱ کدکاپ ۸