صد روز پای کد باش!

517

اولین و مهم‌ترین سؤالی که ابتدای مسیر یادگیری در هر زمینه‌ای وجود دارد، این است که آیا این مسیر برای ما مناسب است و به اصطلاح خودمانی‌تر، آیا برای این راه ساخته شده‌ایم؟ آیا تصور و تجسمی که از یک فضای پژوهشی، تحصیلی یا شغلی داریم، دقیقاً همان چیزی است که وجود دارد؟ و آیا این راه، همان چیزی است که دوست داریم در آن قدم برداریم، رشد کنیم و به‌عنوان مسیر شغلی و حرفه‌ای خود انتخاب کنیم؟ قطعاً دانستن و پیدا کردن جواب این سؤالات، می‌تواند راهگشا باشد، می‌تواند ما را از سردرگمی نجات دهد و با انگیزه و هدف‌گذاری درست و مناسب، ما را به نتیجه برساند. آن هم در دنیای پر از اطلاعات و پر از آموزش امروز که با کمی جستجو در اینترنت، می‌توان جسته‌و‌گریخته چیزهای زیادی یاد گرفت!

در این دوره پای‌کد، قرار است به چیزی بیشتر از یک دوره آموزشی پایتون مقدماتی بپردازیم! یعنی نه‌تنها یک دوره آموزشی کامل و منتورشیپ در انتظار شماست، بلکه در کنار آن، به شما کمک می‌کنیم مسیرهای آموزشی و شغلی حوزه‌ی برنامه‌نویسی را بهتر بشناسید. اما چگونه؟

  • در این دوره، طی ۱۲ جلسه، کلیه نکات آموزشی و درس‌ها، توسط مدرسین مجرب در بستر اسکای‌روم و به‌صورت مجازی تدریس می‌شود. شما می‌‌توانید در این جلسات شرکت کنید و یا ویدئو ضبط‌شده کلاس‌ها را ببینید. همچنین به میزان نیاز شما، بین ۶ تا ۱۲ جلسه حل تمرین تدارک دیده شده است تا حسابی تمرین کنید و بدون هیچ چالشی، دوره را به پایان برسانید.
  • پای‌گپ، عنوان وبینارهای تخصصی این دوره است. در پای‌گپ‌ها، پای صحبت فعالان و کارشناسان حوزه‌های مختلف علوم و مهندسی رایانه می‌نشینیم تا هم با مسیرهای یادگیری‌ آن آشنا شویم، هم از آینده شغلی آن مطلع شویم و هم چالش‌های موجود در هر مسیر را از اساتید و فعالان آن حوزه بشنویم. 
  • در انتهای دوره، در هر یک از مسیرهای معرفی شده در پای‌گپ‌ها، پروژه‌ای کاربردی تعریف کردیم. هر کدآموز باید دست کم یک مسیر را انتخاب کند، در آن مسیر قدم بردارد و سعی کند تا با مطالعه و یادگیری، آن پروژه را تکمیل و ارسال کند.
  • قسمت اساسی و جالب ماجرا همینجاست! فعالیت‌های شما در طول دوره، توسط اساتید و منتورها رصد می‌شود، پروژه‌های شما بررسی شده و همه نتایج در قالب یک توصیه‌نامه به شما ارائه می‌شود. در این توصیه‌نامه، شما با نقاط قوت و ضعف احتمالی خود آشنا می‌شوید و به شما می‌گوییم در کدام مسیر آموزشی می‌توانید موفق باشید!

پس در یک کلام، در بوت‌کمپ پای‌کد کوئرا قرار است پایتون مقدماتی را با محتوای منسجم، تمرین هدفمند و تدریس و حمایت‌های منتور ارائه دهیم، وبینارها و پروژه‌های هدفمند طراحی کنیم و توصیه‌نامه برای انتخاب مسیر آموزشی شما ارائه دهیم تا بتوانید با فانوس دانایی، به جنگ سردرگمی یادگیری و شغلی بروید. برای اینکه در مورد این بوت‌کمپ بیشتر بدانید، می‌توانید به صفحه‌ ثبت‌نام بوت‌کمپ پای‌کد سر بزنید. فراموش نکنید که  فقط تا 18 اسفند برای ثبت‌نام فرصت دارید.

آموزش برنامه نویسی با کوئرا کالج
عطیه پوردرخشان

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه‌
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments