ثبت‌نام محدود و تکرارنشدنی بوت کمپ هوش مصنوعی کوئرا با حمایت کافه بازار و بازارپی

383
بوت کمپ هوش مصنوعی کوئرا

بوت‌ کمپ هوش مصنوعی کوئرا با حمایت کافه بازار و بازارپی، فرصتی مناسب برای تمام علاقه‌مندان به یادگیری این ترند جهانی فراهم کرده است. مشتاقان یادگیری می‌توانند از این زمان بسیار محدود، تنها تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ استفاده کنند. پس اگر در یادگیری تکنولوژی پول‌ساز و پرتقاضای جهان، یعنی توسعه مدل‌های هوش مصنوعی مطمئن هستید، فرصت پیش‌رو را از دست ندهید.

معرفی 0 تا 100 بوت‌ کمپ هوش مصنوعی کوئرا

  • بوت کمپ هوش مصنوعی کوئرا با مرور کتاب‌خانه‌های کار با داده در پایتون (Pandas، Numpy، Matplotlib و Seaborn) و بررسی مباحث پایه‌ای ریاضیات برای توسعه AI شروع می‌شود. در ادامه، دانش‌جویان با مفاهیم یادگیری ماشین، الگوریتم‌های توسعه مدل، یادگیری عمیق و سایر مباحث مرتبط آشنا خواهند شد.
  • این بوت‌کمپ تنها به آموزش توسعه مدل ختم نمی‌شود؛ زیرا شرکت‌کنندگان پس از اتمام مباحث فنی، به کارگاه‌های رزومه‌نویسی، شرکت در مصاحبه و مهارت‌های نرم ضروری برای یک متخصص هوش مصنوعی هدایت می‌شوند.
  • درکنار این آموزش‌ها، مشتاقان وارد مرحله یادگیری ابزارهای عمومی برنامه‌نویسی، مانند گیت خواهند شد. تسلط بر گیت برای هر برنامه‌نویسی ضروری است؛ زیرا از نیازمندی‌های ضروری بازار کار به‌حساب می‌آید. بنابراین در این بوت‌کمپ فرصتی برای پروپیمان کردن رزومه و ارائه دانش فنی خود به کارفرما را خواهید داشت.
  • در بوت کمپ AI کوئرا هیچ‌کس تنها نیست! چراکه منتورهای باتجربه در تمام مسیر کنار شما هستند. تمرین‌های هفتگی و غرق شدن در پروژه‌های متنوع برای آشنایی هنرآموزان طراحی شده‌اند تا با بازار کار و موارد واقعی آشنا شوند. تمام این فعالیت‌ها را در قالب کار تیمی پیش می‌برید؛ بنابراین می‌توانید در رزومه‌تان برگ برنده «مهارت کار تیمی» را از آن خود کنید.

بوت کمپ هوش مصنوعی کوئرا چه ویژگی‌هایی دارد؟

تجربه‌های نزدیک به صنعت توسعه مدل‌ها

اولین و قطعا مهم‌ترین ویژگی که ما آن را مزیت بوت کمپ هوش مصنوعی کوئرا می‌دانیم، پروژه‌های نزدیک به صنعت AI است. شما در طول سپری کردن بوت کمپ، با پروژه‌های واقعی درگیر می‌شوید؛ به‌طوری‌که مانند یک کارمند پاره‌وقت روی هرکدام کار و تمرکز می‌کنید.

همراهی منتورهای باتجربه و متخصص

آقای مسعود اقدسی‌فام یکی از منتورهای بوت کمپ هوش مصنوعی کوئرا است. ایشان درحال‌حاضر به‌عنوان مدیر تیم تحلیل داده و هوش مصنوعی در گروه صنعتی گلرنگ فعالیت دارند.

منتورهای دیگر این بوت کمپ، آقای محمدرضا محمدی و نیما حیدری‌نسب هستند که هرکدام تجربه چندساله در توسعه مدل‌های هوش مصنوعی دارند.

تعامل و شبکه‌سازی

بخش زیادی از بوت کمپ حاضر را تعامل و ایجاد شبکه حرفه‌ای می‌سازد. تجربه کار تیمی در این موقعیت علاوه‌بر افزایش مهارت‌های نرم شما، منجر به هم‌فکری و تعامل در گروه می‌شود. پس می‌توانید از این تعاملات به‌عنوان مزیت رقابتی در رزومه خود یاد کنید.

تمرین و پروژه‌های هدفمند

قطعا یک دوره و بوت کمپ تخصصی بدون تمرین و پروژه معنی‌ ندارد. بوت کمپ هوش مصنوعی کوئرا هم از این قاعده مستثنی نیست. در این بوت‌کمپ تمرین‌های متعددی در اختیارتان قرار می‌گیرند تا به‌طور هدفمند به مباحث آموخته‌شده مسلط شوید و در مسیر پروژه‌های دنیای واقعی حرکت کنید.

آموزش‌های تخصصی و کاربردی

اساتید این بوت کمپ طی 12 هفته، از ساده‌ترین مباحث تا پیچیده‌ترین آن‌ها را پوشش می‌دهند. این مسیر سه ماهه را با همراهی منتورها و ارزیابی مداوم تمرین‌ها پیش خواهید برد.

چرا بوت کمپ هوش مصنوعی کوئرا را ثبت‌نام کنیم؟

1. پرداخت اقساطی

شاید اولین و بهترین دلیل برای ثبت‌نام در این بوت کمپ، شرایط پرداخت آن باشد. بوت کمپ AI با شرایط اقساطی، بدون ارائه چک یا سفته دردسترس تمام علاقه‌مندان است.

2. امکان کارآموزی به‌محض اتمام بوت کمپ

این بوت کمپ با حمایت بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان برتر امتیاز کارآموزی و کارورزی در طرح‌های بنیاد ملی نخبگان را خواهند داشت. این افراد در ادامه توسط بنیاد حمایت می‌شوند؛ به این صورت که مشمولان طرح‌ها درصورتی‌که بتوانند بوت کمپ را با موفقیت به اتمام برسانند، از تسهیلات بنیاد بهره‌مند می‌شوند.

3. تعامل در هر جلسه‌

در هر کلاس شما زمانی برای پرسش‌وپاسخ و رسیدگی به ابهامات‌تان خواهید داشت. این جلسات برای تشریح عمیق مفاهیم و حل چالش‌هایی است که در طول انجام تمرین‌ها با آن‌ها برخورد می‌کنید.

4. عضویت در گروه‌

در کنار این ساعت‌های اختصاصی برای رفع ابهامات، در گروه‌های تبادل نظر تلگرامی و جلسات روزانه عضو می‌شوید تا سوالات‌تان را با منتورهای دوره در میان بگذارید.

5. برگزاری کلاس‌ها در روزهای غیرکاری

جلسات بوت کمپ هوش AI کوئرا در روزهای پنج‌شنبه و جمعه برگزار می‌شوند. بنابراین می‌توانید با خیال راحت زمان استراحت و تعطیلات خود را به گذراندن این بوت کمپ 12 هفته‌ای اختصاص دهید.

6.آمادگی برای ورود به بازار کار

سیستم تلنت‌کمپ کوئرا در کنار این دوره شما را همراهی می‌کند. این سیستم جلسات مصاحبه را شبیه‌سازی می‌کند. بنابراین نسبت به چگونگی ورود به بازار کار آشنایی پیدا خواهید کرد. در تلنت‌کمپ رزومه شما به‌صورت انفرادی (و نه گروهی) بررسی می‌شود و وارد جریان مصاحبه می‌شوید.

7.معرفی به شرکت‌های همکار کوئرا

مهارت‌آموزان این بوت‌کمپ امکان معرفی به شرکت‌های همکار کوئرا را خواهند داشت. این شرکت‌ها درصورت نیاز به نیروهای متخصص، از میان شرکت‌کنندگان سطح Perfect بوت کمپ AI کوئرا، کاندیدهای مناسب را انتخاب می‌کنند. از برترین شرکت‌های همکار کوئرا می‌توان به کافه بازار، بازارپی، دیجی‌کالا، اسنپ، رایتل و پرداخت الکترونیک پاسارگاد اشاره کرد.

بوت کمپ هوش مصنوعی کوئرا برای چه افرادی مناسب است؟

هرشخصی که علاقه و پشتکار لازم برای گذراندن این بوت کمپ را داشته باشد، واجد شرایط برای شرکت کردن است. بوت‌کمپ حاضر هیچ محدودیت سنی، قومی، نژادی و ملیتی ندارد و تمرکزش تنها روی علاقه و استعداد افراد است. البته آشنایی شما با مقدمات پایتون ضروری است؛ زیرا در این 12 هفته در مسیر مباحث عمیق و پیچیده قرار می‌گیرید. لازمه درک این مباحث، آشنایی با عملکرد توابع و مقدمات این زبان برنامه‌نویسی است.

سرفصل‌های بوت کمپ هوش مصنوعی کوئرا چه مباحثی را پوشش می‌دهند؟

این بوت‌کمپ طی 12 جلسه برگزار می‌شود که بخشی از مباحث تحت‌پوشش شش جلسه ابتدایی، به شرح زیر خواهد بود:

  • Pandas
  • Data Visualization
  • MySQL
  • Feature Engineering and Regularization
  • Ensemble Learning
  • Clustering
  • Dimensionality Reduction

در ادامه و شش هفته پایانی، شما در اقیانوس سرفصل‌های پیچیده‌تر که در ادامه لیست کرده‌ایم، شیرجه می‌زنید. البته در تمام مراحل منتورها همراهی‌تان خواهند کرد و تنها نخواهید بود.

  • Convolutional Neural Network
  • Transfer Learning
  • NLP
  • Lang Chain
  • Intro to LLM
  • Opencv

فرآیند ثبت‌نام تا شروع بوت کمپ هوش مصنوعی کوئرا چگونه است؟

فرآیند ثبت‌نام در این بوت‌کمپ چهار مرحله را شامل می‌شود که پیش‌زمینه آن ارسال و بررسی رزومه است. بنابراین علاقه‌مندان در مرحله اول ثبت‌نام، ابتدا رزومه خود را ارسال می‌کنند. 

سپس در مرحله دوم این اطلاعات ارزیابی می‌شوند. افرادی که از دانش پایه‌ای برخوردار هستند، انتخاب شده و به مرحله بعد راه می‌یابند.

درواقع مشتاقانی که از مرحله مصاحبه با موفقیت عبور کنند و تایید شوند، امکان ثبت‌نام در بوت‌کمپ را دارند. در غیراین‌صورت با گذراندن یک مینی‌دوره، آماده ورود به بوت‌کمپ خواهند بود.

مرحله نهایی به یک مصاحبه‌ اختصاص دارد تا در آن اهداف خودتان را مشخص کنید. در این جلسه انتظارات دوطرفه از بوت‌کمپ مطرح شده و یک برنامه هدفمند تنظیم می‌شود.

آموزش برنامه نویسی با کوئرا کالج
نگین فاتحی

نزدیک به سه سالی هست که مشغول گشت‌وگذار در دنیای کلمات هستم. از خوندن و نوشتن لذت زیادی می‌برم و تلاش می‌کنم جوری بنویسم که خواننده‌ها محتوام رو به‌خوبی متوجه بشن.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه‌
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments