ثبت‌نام بوت‌کمپ‌های آنلاین برنامه‌نویسی کوئراکالج شروع شد

572

اگر دانش و پیشینه‌ی برنامه‌نویسی دارید ولی هنوز موفق نشدید یک محصول واقعی رو توسعه بدید، اگر علاقه‌مند هستید تا وارد چالش‌های جدی برنامه‌نویسی بشید، به‌صورت تیمی روی پروژه‌های واقعی کار کنید و آموخته‌های خودتون رو به چالش بکشید، بوت‌کمپ‌های برنامه‌نویسی کوئراکالج مناسب شماست. اما چطور؟

  • معمولاً با استفاده از منابع و دوره‌های آموزشی تا حدی با برنامه‌نویسی و روندها آشنایی پیدا می‌کنید ولی پیاده‌سازی یک پروژه‌ی واقعی با چالش‌های زیادی همراهه. سرفصل و مباحث بوت‌کمپ‌های کوئراکالج با حساسیت بسیار زیاد و با بررسی نیاز بازارکار نوشته شده و تمامی ابزارها و دانش موردنیاز برای پیاده‌سازی صفر تا صد یک پروژه‌ی نرم‌افزاری رو به شما آموزش میده.
  • کیفیت پروژه‌ها و تمرین‌های یک دوره نقش بسزایی در یادگیری شما داره. در بوت‌کمپ‌های کوئراکالج، طراحی پروژه‌ها با حساسیت بسیار زیاد و نزدیک به صنعت انجام شده.
  • علاوه بر دانش برنامه‌نویسی و یادگیری ابزار‌های مورد‌نیاز، تجربه‌ی کار تیمی مهم‌ترین اصل برای استخدام و ورود به بازارکار هست. در این دوره‌ها به‌صورت تیمی بر روی یک پروژه‌ی بزرگ و عملی کار خواهید کرد.
  • مهم‌ترین اصل در یادگیری، کمک‌گرفتن از افراد باتجربه در فرایند یادگیری هست. در بوت‌کمپ‌های کوئراکالج می‌تونید در جلسات روزانه با منتورهای متخصص، به‌صورت منظم اشکالات و سؤالات‌تون درمورد تمرین‌ها و پروژه‌ها رو با منتورها مطرح کرده و از تجربیات اون‌ها برای یادگیری بهتر استفاده کنید.
  • برای ورود به بازارکار علاوه بر دانش فنی، به تقویت مهارت‌های نرم هم نیاز دارید. در بوت‌کمپ‌های کوئرا‌کالج علاوه بر مهارت‌های برنامه‌نویسی و فنی، مهارت‌های نرم موردنیاز برای ورود به بازارکار رو هم یاد می‌گیرید.

در پایان بوت‌کمپ، با استفاده از دانش و تجربه‌ای که در طول دوره کسب کردید، آماده‌ی ورود به صنعت و بازارکار هستید و درنهایت توسط کوئرا به برترین شرکت‌های IT برای استخدام معرفی شده و سفر حرفه‌ای خودتون رو آغاز می‌کنید. برای اینکه درمورد بوت‌کمپ‌های در‌حال‌برگزاری بیشتر بدونید، به صفحه‌ی بوت‌کمپ‌های کوئرا سر بزنید. فراموش نکنید که فقط تا ۸ آذر برای ثبت‌نام فرصت دارید.

ثبت‌نام بوت‌کمپ‌های کوئراکالج تا تاریخ ۱۳ آذر تمدید شد.

آموزش برنامه نویسی با کوئرا کالج
کوئرا بلاگ

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 دیدگاه‌
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محمد
محمد
1 سال قبل

سلام این بوت کمپ رو سال دیگه هم برگزار میکنین یا همین دفعه اخره؟!