LevelUp الگوریتم؛ رویدادی از جنس آموزش و مسابقه

604

رویداد LevelUp الگوریتم که ترکیبی از آموزش و مسابقه است با هدف آموزش تفکر الگوریتمی و حل مسئله در ۴ روز برگزار می‌شود. هدف ما از برگزاری این رویداد این است که آنچه آموزش می‌بینید را در عمل به چالش بکشید و با شرکت در چند رقابت دوستانه، برای شرکت در مسابقاتی مثل ACM آماده شده و اعتماد‌به‌نفس بیشتری پیدا کنید.

در هر روز، شما ابتدا مباحثی را آموزش می‌بینید و سپس عصر همان روز در یک مسابقه‌ی آموزشی شرکت کرده و به رقابت می‌پردازید. بعد از هر مسابقه نیز زمانی برای رفع اشکال و پرسش‌و‌پاسخ با اساتید رویداد در نظر گرفته شده است. برنامه‌ی پرسش‌وپاسخ و رفع اشکال در ۴ جلسه و در پنج‌شنبه و جمعه‌ی هفته‌ی اول و دوم دی‌ماه برگزار می‌شود. زمان‌بندی و سرفصل‌های آموزشی جلسات را می‌توانید از طریق این لینک مشاهده کنید.

با شرکت در این رویداد:

  • تفکر الگوریتمی و حل مسئله را یاد می‌گیرید.
  • روش‌های متداول و پرتکرار در سؤالات الگوریتمی را آموزش می‌بینید.
  • در ۴ مسابقه‌ی آموزشی رقابت و تمرین می‌کنید.
  • با حضور در جلسات رفع اشکال بعد از هر مسابقه، به پاسخ سؤالات خود می‌رسید.
  • برای شرکت در مسابقاتی مثل ACM، آمادگی اولیه کسب می‌کنید.
  • برای امتحان مبانی برنامه‌نویسی دانشگاه آماده می‌شوید.
  • در گروه تلگرامی رویداد عضو می‌شوید و می‌توانید با سایر شرکت‌کنندگان و اساتید رویداد در ارتباط باشید.
  • به ویدئو‌های آموزشی ضبط شده از کلاس‌ها به مدت نامحدود، دسترسی پیدا می‌کنید.
  • در پایان رویداد، کد تخفیف ۳۰ درصدی دوره تفکر الگوریتمی پیشرفته کوئراکالج را از ما هدیه می‌گیرید.

جوایز:

  • ۳ نفر برتر هر مسابقه آموزشی: هدیه‌ای ناقابل اما ویژه
  • همه شرکت‌کنندگان رویداد: کد تخفیف ۳۰ درصدی برای خرید دوره تفکر الگوریتمی پیشرفته کالج

مخاطبین رویداد چه کسانی هستند؟

رویداد LevelUp الگوریتم برای همه‌ی علاقه‌مندان برنامه‌نویسی و کسانی که در شروع مسیر جذاب برنامه‌نویسی هستند، کاربردی و مفید است. دانشجویان ترم یک و دو رشته‌های کامپیوتر، برق، صنایع، ریاضی و همینطور افراد علاقه‌مند به مسابقات الگوریتمی مثل ACM از مخاطبین اصلی این رویداد هستند.

پیش‌نیاز شرکت در رویداد چیست؟

برای شرکت در رویداد فقط لازم است به برنامه‌نویسی و تفکر الگوریتمی علاقه‌مند باشید و حداقل یکی از زبان‌های ++C و یا پایتون را در سطح مقدماتی بدانید تا بتوانید در مسابقات این رویداد شرکت کنید. البته در صورتی که کد زدن بلد نیستید، همچنان شرکت در این رویداد را به شما پیشنهاد می‌کنیم زیرا در کلاس‌های آموزشی این رویداد می‌توانید تفکر الگوریتمی و حل مسئله را یاد بگیرید.

هزینه رویداد چقدر است؟

هزینه‌ی شرکت در این رویداد که شامل ۴ جلسه‌ی آموزشی، ۴ مسابقه و ۴ جلسه‌ی حل تمرین و رفع اشکال است، فقط ۲۴۹ هزار تومان است. همچنین پس از ثبت‌نام به گروه تلگرامی این رویداد اضافه خواهید شد و می‌توانید در طول رویداد با سایر شرکت‌کنندگان و اساتید رویداد در ارتباط باشید. علاوه بر این به ویدئوهای آموزشی که از کلاس‌ها ضبط می‌شود به مدت نامحدود دسترسی خواهید داشت.

آموزش برنامه نویسی با کوئرا کالج
کوئرا بلاگ

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه‌
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments