چالش نوروزی مدرسه کوئرا، معرفی بازی!

730

چرا بازی؟

حتی شنیدن کلمه‌ی بازی و اوقات خوشی که با سرگرمی گره خورده، لبخند روی لب‌‌های هرکسی میاره. البته از نظر ما بازی فقط سرگرمی نیست. ظاهراً محققین هم همین نظر رو دارند! طبق پژوهش‌های انجام‌شده بازی‌ها به رشد مغز و تقویت هوش کمک می‌کنند. بازی‌ها همچنین نقش مؤثری در کسب تجربیات مفید در زندگی دارند و حتی به تقویت روحیه همدلی و رشد اجتماعی کمک می‌کنند. به همین دلیل ما هم در ایام نوروز تصمیم گرفتیم که همراهان مدرسه‌ کوئرا رو به چالشِ معرفی بازی دعوت کنیم. چی بهتر از بازی؟

شرح چالش

در چالش نوروزی مدرسه کوئرا ما به سراغ معرفی بازی رفتیم، برای شرکت در این چالش کافی بود شرکت‌کنندگان در قالب یک ویدئوی حداکثر ۳‌دقیقه‌ای بازی پیشنهادی خودشون رو معرفی کرده و توضیح دهند که بازی مطرح‌شده از چه نظر باعث یادگیری میشه؟ 

شرکت در این چالش محدودیت سنی نداشت و بازی معرفی‌شده هم محدود به پلتفرم خاصی نبود. از بردگیم تا ویدئو‌گیم! انتخاب کاملاً برعهده‌ی شرکت‌کنندگان بود.

برندگان چالش

۳ نفر از شرکت‌کنندگان به‌عنوان برنده این چالش انتخاب شده‌اند. ستایش نژاد محمد، چمران معینی و مصطفی اجلالی به ما بازی‌‌هایی رو معرفی کردند و برامون گفتند که این بازی‌ها از چه نظر باعث یادگیری می‌شوند.

با هم ویدئوهای ارسالی برندگان مسابقه رو‌ ببینیم:

به وقت جایزه

به هر کدام از نفرات برتر، بازی فکری، کتاب، دفتر برنامه‌ریزی، ماگ و کدتخفیف کدکمپ مدرسه کوئرا اهدا شد.

شما از چه بازی‌هایی لذت می‌برید؟ بازی پیشنهادی شما چیه؟ برامون بنویسید.

با ما همراه باشید! شگفتانه‌های مدرسه کوئرا ادامه دارند. برای اطلاع از چالش‌ها و شرکت در آن‌ها به کانال تلگرام مدرسه کوئرا بپیوندید.

آموزش برنامه نویسی با کوئرا کالج
جونیورا

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه‌
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments