کمپ تابستونی کوئرا کالج شروع شد!

832
کمپین تابستونی کوئرا کالج

می‌شه کل تابستون رو استراحت کرد. تابستون انقدر قشنگه که آدم دلش می‌خواد تمام این سه ماه رو سفر بره، تک‌تک سریال‌های تلویزیون رو تماشا کنه و از خوردن میوه‌های تابستونی نهایت لذت رو ببره. اما خیلی‌ها تصمیم می‌گیرن که تابستونشون رو جور دیگه‌ای سپری کنن. اونا رؤیا‌هایی تو ذهنشون دارن و می‌دونن که برای رسیدن به اونا باید از همین الان شروع کنن. درسته! یادگیری و تمرین تو زمانایی که بقیه مشغول استراحتن، برگ برنده‌ایه که نباید از دستش داد. 

اگه دارین این مطلب رو می‌خونین، احتمالاً شما هم جزء همین دسته‌این. کمپ تابستونی کوئراکالج به شما کمک می‌کنه تا از این فرصت نهایت استفاده رو ببرید.

توی هر سطحی از مهارت برنامه‌نویسی که باشید فرقی نمی‌کنه، کوئرا کالج می‌تونه براتون یک انتخاب عالی باشه. چون قراره تو این دوره‌ها از ابتدای راه تا حرفه‌ای شدن و ورود به دنیای کار شما رو همراهی کنیم. و خبر خوب اینکه در کمپ تابستونی کوئراکالج می‌تونین برای ثبت‌نام در هر دوره تا ۳۰۰ هزار‌تومن تخفیف بگیرین.

هم از قشنگی‌های تابستون لذت ببر، هم برنامه‌نویس شو و هم یه تخفیف هیجان‌انگیز بگیر. چی بهتر از این؟ پس فرصت رو از دست نده و با ما در کمپ تابستونی کوئراکالج همراه باش.

آموزش برنامه نویسی با کوئرا کالج
الهام احمدی

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه‌
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments