8 هوش مصنوعی حذف واترمارک؛ رایگان و پولی

4082
هوش مصنوعی حذف واترمارک

آیا تابه‌حال با عکس یا ویدیوی خیره‌کننده‌ای مواجه شده‌اید که توسط یک واترمارک مزاحم مخدوش شده است؟ این موقعیت بسیاری از افراد را آزار می‌دهد. اما حذف چنین برچسب‌های مزاحمی با کمک هوش مصنوعی حذف واترمارک دیگر غیرممکن نیست؛ چراکه در عصر AI، افراد کنجکاو به شرکت در دوره‌های آموزش یادگیری ماشین و بوت کمپ هوش مصنوعی روی آورده‌اند. ما با کمک گرفتن از ابزارهای تولیدشده این متخصصان، می‌توانیم این کار را تنها با چند کلیک انجام دهیم. 

در این مقاله از کوئرا، به بررسی هشت هوش مصنوعی برای حذف واترمارک می‌پردازیم. این ابزارها نسخه رایگان و پولی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند. 

8 هوش مصنوعی رایگان و پولی برای حذف واترمارک

چه یک عکاس حرفه‌ای یا فیلم‌بردار باشید و چه یک علاقه‌مند به تصاویر و ویدیوها باشید، در هر صورت با کمک 5 هوش مصنوعی رایگان و پولی برای حذف واترمارک، توانایی از بین بردن این برچسب‌ها را خواهید داشت. در ادامه این ابزارها را به‌طور خلاصه معرفی خواهیم کرد.

1. Watermarkremover.io

هوش مصنوعی حذف واترمارک

هزینه: رایگان برای حذف واترمارک از سه عکس به‌صورت ماهانه

نسخه‌های پولی: 9-149 دلار برای حداقل 10 و حداکثر 300 تصویر

اولین پیشنهاد ما در لیست «5 هوش مصنوعی حذف واترمارک»، وب‌سایت watermarkremover.io است. برای استفاده از این ابزار کافیست به لینک آن مراجعه و تصویر خود را آپلود کنید. پس از آپلود کامل، هوش مصنوعی حذف واترمارک این سایت، جزئیات تصویر را تجزیه‌وتحلیل کرده و فرآیند حذف را آغاز می‌کند.

این وب‌سایت واترمارک‌ها را بدون کاهش کیفیت تصاویر حذف می‌کند. درواقع می‌توان رد عین حذف برچسب، جزئیات، رنگ‌ها و بافت تصاویر را حفظ کرد.

حذف خودکار واترمارک‌ها، پردازش دسته‌ای تصاویر و پشتیبانی از فرمت‌های مختلف، ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌های این ابزار هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین هوش مصنوعی ها برای ساخت عکس که در سال 2024 باید امتحان کنید

2. Inpaint

هوش مصنوعی حذف واترمارک

هزینه: کاملا رایگان

Inpaint یک هوش مصنوعی حذف واترمارک است که به‌صورت رایگان خدمات خود را ارائه می‌دهد. مزیت این سایت نسبت‌به watermarkremover.io این است که می‌توانید ابزار را روی سیستم‌عامل ویندوز و مک نصب کنید؛ درعین‌حال امکان استفاده به‌صورت آنلاین هم فراهم است.

قابلیت کارآمد دیگری توسط Inpaint ارائه می‌شود که می‌توان با کمک آن، اشیا یا افراد ناخواسته را از تصویر حذف کرد.

امکان بازسازی تصاویر قدیمی و مخدوش، روتوش چهره – البته در حد ساده – و اصلاح تناژ پوست هم از دیگری قابلیت‌های این ابزار هستند.

این وب‌سایت ابزارهای دیگری را کنار حذف‌کننده واترمارک خود ارائه می‌دهد که قیمت آن‌ها از  29.99 دلار شروع می‌شود. پک کامل بیشترین قیمت، یعنی 84.95 دلار دارد که متشکل‌از ابزارهای زیر است:

  • Inpaint 
  • PhotoScissors
  • iResizer 
  • PhotoStitcher 
  • DupHunter

بیشتر بخوانید: کم کردن حجم عکس در کامپیوتر و موبایل

3. Apowersoft Online Watermark Remover

هوش مصنوعی حذف واترمارک

هزینه: کاملا رایگان

وب‌سایت Apowersoft Online Watermark Remover ابزار رایگان دیگری در دسته هوش مصنوعی حذف واترمارک است که می‌توانید آن را روی سیستم خود نصب کنید. با کمک این وب‌سایت می‌توانید به‌صورت آنلاین، واترمارک‌های ناخواسته را از تصاویر و ویدیوهای‌تان به‌صورت گروهی حذف کنید.

علاوه‌بر حذف، می‌توانید تصویر یا متن خود را به‌عنوان واترمارک به خروجی نهایی بچسبانید. همچنین امکان ساخت آن در همین وب‌سایت به‌سادگی چند کلیک فراهم است. 

اگر بخواهید در همین وب‌سایت واترمارک خود را به‌صورت متن بسازید، می‌توانید از میان صدها فونت، رنگ‌های قابل تنظیم و جلوه‌های دیگر در حالت متن استفاده کنید. فونت‌های دست‌نویس، فونت‌های مدرن، فونت‌های استاندارد، فونت‌های فانتزی و بسیاری از فونت‌های دیگر، در این وب‌سایت در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: 15 ابزار هوش مصنوعی که کیفیت عکس را بالا می‌برند

4.  Remove.bg

هوش مصنوعی حذف واترمارک

هزینه: 1.99 یورو به‌ازای هر عکس و کاهش قیمت در صورت انتخاب اشتراک‌هایی با Credit بالاتر

ابزار آنلاین remove.bg یکی از قدرت‌مندترین ابزارها در زمینه حذف واترمارک است. البته همان‌طور که از نام آن متوجه شدید، امکانات دیگری مانند حذف بک‌گراند را با این وب‌سایت خواهید داشت.

درصورتی‌که اشتراک remove.bg را بخرید، می‌توانید آن را روی سیستم‌عامل ویندوز و مک نصب و از آن روی فتوشاپ هم استفاده کنید.

5. iPiccy 

هوش مصنوعی حذف واترمارک

هزینه: رایگان

وب‌سایت ساده اما کاربردی iPiccy از دیگر ابزارهای مناسب برای حذف واترماک است. علاوه‌بر حذف برچسب‌های عکس، در این وب‌سایت امکانات دیگری را خواهید داشت که در ادامه آن‌ها را لیست کرده‌ایم. البته هرکدام از این امکانات خروجی‌های ساده‌ای ارائه می‌دهند و نمی‌توان انتظاری که از تصاویر طراحی‌شده با کنوا یا فتوشاپ دارید را با این ابزار مقایسه کنید.

  • طراحی گرافیک‌های تصویری
  • ساخت چند عکس (Collage Maker)
  • ویرایش‌گر عکس

6. DeWatermark

هوش مصنوعی حذف واترمارک

هزینه: رایگان

حذف واترمارک از عکس، حتی سخت‌ترین و پیچیده‌ترین آن‌ها هم توسط سایت DeWatermark فراهم است. فرآیند حذف تنها در چهار مرحله بسیار ساده انجام می‌شود:

1. آپلود تصویر واترمارک‌دار

2. حذف واترمارک توسط هوش مصنوعی به‌صورت خودکار

3. ویرایش خروجی با کمک ابزار Brush سایت‌ به‌صورت دستی

4. دانلود رایگان تصویر

این هوش مصنوعی حذف واترمارک، علاوه‌بر وظیفه اصلی خود، می‌تواند رنگ و بافت تصویر را به‌سرعت اصلاح کرده و بهبود دهد.

این ابزار قابل نصب روی سیستم‌عامل‌های اندروید، IOS و ویندوز است. البته نسخه رایگان تنها امکان حذف واترمارک از سه عکس و دانلود آن‌ها را با کیفیت HD فراهم می‌کند؛ اما در نسخه پولی می‌توانید تصاویر را به‌صورت نامحدود و گروهی پردازش و در بالاترین کیفیت دانلود کنید.

7. aiseesoft

هوش مصنوعی حذف واترمارک

هزینه: رایگان

وب‌سایت aiseesoft ابزاری جالب و جمع‌وجور است که می‌تواند چند واترمارک را به‌‌صورت هم‌زمان از تصاویر حذف کند. حذف برچسب در این وب‌سایت به‌صورت خودکار انجام می‌شود؛ اما باید نواحی موردنظر را به‌صورت دستی با براش مشخص کنید. امکان حذف متن و تصویر واترمارک‌شده در این ابزار فراهم است. فرمت‌های رایج تصویر در این وب‌سایت پشتیبانی می‌شوند که در ادامه لیست آن‌ها را نوشته‌ایم:

  • JPG
  • JPEG
  • PNG
  • BMP
  • TIFF

8. Fotor Watermark Remover

هوش مصنوعی حذف واترمارک

 وب‌سایت همه‌کاره Fotor امکانات زیادی را در اختیار عکاسان، گرافیست‌ها و تولیدکنندگان محتوا قرار می‌دهد که یکی از آن‌ها، حذف واترمارک است. دقت این ابزار نسبت‌به سایر ابزارها بالاتر است و از سه فرمت تصویری JPG و JPEG، PNG پشتیبانی می‌کند.

آنچه در هوش مصنوعی حذف واترمارک خواندیم

هوش مصنوعی حذف واترمارک ابزاری کارآمد برای عکاسان، گرافیست‌ها و حتی کاربران عادی است که به‌صورت خودکار، برچسب‌های مربوط‌به حق کپی‌رایت را از تصاویر و ویدیوها حذف می‌کند. وب‌سایت‌های معروفی هم‌چون remove.bg و watermarkremover.io علاوه‌بر حذف واترمارک، امکانات دیگری را هم در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. نسخه‌های رایگان توسط تمام ابزارها عرضه شده است که هر فرد می‌توانید حداکثر تا سه عکس را در ماه ویرایش کند.

سوالات متداولی که شما می‌پرسید

1. هوش مصنوعی حذف واترمارک چیست؟

واترمارک برچسب‌های مهرشده روی تصاویر و ویدیوها هستند که حق مالکیت سازنده را نشان می‌دهند. هوش مصنوعی این برچسب‌ها را به‌صورت خودکار از این آثار حذف می‌کند تا عکس خام در اختیار هر فرد قرار بگیرد.

2. بهترین ابزارهای هوش مصنوعی رایگان و پولی برای حذف واترمارک کدامند؟

watermarkremover.io، remove.bg و Inpaint از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی رایگان و پولی برای حذف واترمارک هستند.

3. ابزارهای هوش مصنوعی حذف واترمارک چگونه کار می‌کنند؟

این ابزارها با کمک گرفتن از تکنیک‌های یادگیری ماشین، یادگیری عمیق، بینایی ماشین و غیره واترمارک را حذف می‌کنند.

آموزش برنامه نویسی با کوئرا کالج
نگین فاتحی

از اسفند 99 مشغول گشت‌وگذار در دنیای کلمات هستم؛ با این هدف که خوب بنویسم و این چشم‌انداز که کمک‌های موثری کنم. بعداز گذشت سه‌ سال و مطالعه زیاد در زمینه‌های گوناگون بازاریابی آنلاین ازجمله رفتارشناسی مخاطب آنلاین، حالا تلاش می‌کنم محتوایی بنویسم که شما بخونی، لُب‌کلام رو متوجه بشی، لذت ببری و با دست پر صفحه رو ترک کنی؛ شایدم بقیه نوشته‌هام رو بخونی :)

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 دیدگاه‌
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
سمانه
سمانه
25 روز قبل

برای ویدئو میخوام با هوش مصنوعی میشه بگید؟ لطفا جواب بدید

reyhaneh karami
ادمین
12 روز قبل
پاسخ به  سمانه

سلام سمانه جان.
پیشنهاد میکنم یه سر به مقاله «ساخت ویدیو با هوش مصنوعی» بزنی.

آخرین ویرایش12 روز قبل توسط reyhaneh karami