فصل استخدام؛ بهترین زمان جذب برنامه‌نویس

834
بهترین زمان استخدام

حوزه IT در سال‌های گذشته رشد تصاعدی داشته است؛ به طوری که هر روز شرکت‌های بیشتری شروع به توسعه کسب‌و‌کار خود با استفاده از فرایندهای مبتنی بر اینترنت و نرم‌افزار می‌کنند و این به نوبه خود موجب افزایش تقاضای شرکت‌ها برای استخدام برنامه‌نویس شده است. 

نابرابری عرضه و تقاضا، استخدام برنامه‌نویسان مستعد را به یکی از بزرگترین چالش‌های استخدامی امروز تبدیل کرده و شرکت‌ها برای به دست آوردن بهترین برنامه‌نویسان با یکدیگر در رقابت هستند. بنابراین برای آنکه برنامه‌نویسان با‌استعداد را در رقابت با سایر شرکت‌ها از دست ندهید، باید بر روی استراتژی‌های استخدام خود سرمایه‌گذاری کرده و برای بهبود آن‌ها برنامه‌ریزی کنید. یکی از مهم‌ترینِ این استراتژی‌ها، آمادگی برای جذب در فصل استخدام است.

آگاهی از چرخه‌های استخدام و زمان افزایش تقاضای کارجویان برای استخدام به شرکت‌ها کمک می‌کند تا برای پر کردن موقعیت‌های شغلیِ باز خود به مجموعهٔ بزرگتری از کارجویان واجد شرایط دسترسی داشته باشند. بدون شک شرکت‌هایی که این چرخه‌ها و فرصت‌های منحصر‌به‌فردِ ماه‌های اوج استخدام را درک می‌کنند، جذب نیروی موفق‌تری خواهند داشت.

ممکن است علاقه‌مند باشید: توصیه‌هایی مفید در استخدام برنامه‌نویس‌ها

بهترین زمان برای جذب و استخدام برنامه‌نویسان

آغاز سال جدید به دلایل مختلف بهترین فرصت برای جذب نیروهای جدید است؛ چرا که با فرا رسیدن سال جدید افراد به طور جدی در مورد شغل فعلی خود فکر کرده و اغلب برای ایجاد تغییرات بزرگ در مسیر شغلی خود آماده می‌شوند. بنابراین از آنجایی که با شروع سال جدید و در ماه‌های اولیه سال، تعداد زیادی از برنامه‌نویسان به دنبال فرصت‌های شغلی جذاب‌تر می‌باشند، آمادگی برای جذب برنامه‌نویس در فصل اوجِ تقاضا به شما کمک می‌کند تا در جذب استعدادهای برتر برنامه‌نویسی به طور مؤثری از رقبای خود پیشی بگیرید.

به‌علاوه بسیاری از کارفرمایان برای جایگزین کردن موقعیت‌هایی که با جابجایی و تغییر شغل نیروها در سال جدید به وجود آمده‌اند و به‌منظور دستیابی به اهداف مورد‌نظر خود در سال جدید، فعالانه به دنبال جذب برنامه‌نویس هستند. با این اوصاف رقابت برای جذب برنامه‌نویسان در فصل استخدام بسیار بالا است و اگر برای جذب برنامه‌نویسان دیر اقدام کنید، به احتمال زیاد توانمندترینِ آن‌ها به‌سرعت جذب سایر شرکت‌ها خواهند شد.

در فصل استخدام،‌ کوئرا چه کمکی به شما می‌کند؟

کوئرا به عنوان بزرگ‌ترین جامعه‌ی برنامه‌نویسان ایران، یکی از بهترین بسترهای اتصال کارفرمایان به نیروهای کارجوی متخصص در زمینه‌ی برنامه‌نویسی است. پلتفرم کاریابی آنلاین «کوئرا تلنت» به عنوان سامانه‌ای اختصاصی برای جذب و استخدام برنامه‌نویس شناخته می‌شود.

کارفرمایان و شرکت‌های حوزه‌ی IT می‌توانند با ثبت فرصت‌های شغلی برنامه‌نویسی خود در این پلتفرم به هزاران برنامه‌نویس در جامعه کوئرا دسترسی داشته و با توجه به سیستم امتیازدهی کوئرا (QRate)، سابقه‌ی شرکت در مسابقات، حل سؤالات و چالش‌های فنی برنامه‌نویسان، سابقه‌ی کاری و… از بین کارجویان بهترین آنها را انتخاب کنند.

از اسفند تا بی‌نهایت! | فرصت ویژه استخدام برنامه‌نویس

با نزدیک شدن به سال جدید و با افزایش هم‌زمان تقاضای کارفرمایان به جذب نیروی جدید و تمایل کارجویان به جا‌به‌جایی و پیشرفت شغلی، کوئرا تلنت تصمیم به معرفی بسته‌های «نامحدود» ثبت فرصت شغلی خود گرفت.

بهترین زمان استخدام

شما می‌توانید با تهیه بسته‌های نوروزی کوئرا در طول کمپین «از اسفند تا بی‌نهایت»، در بزرگ‌ترین جامعه‌ی برنامه‌نویسی کشور برای ۳، ۶ و یا ۱۲ ماه به صورت نامحدود فرصت شغلی برنامه‌نویسی ثبت کنید. مزایای استفاده از بسته‌های نوروزی کوئرا تلنت برای شما بدین شرح است:

  • کاهش هزینه‌ها
  • ثبت نامحدود فرصت شغلی
  • مهلت استفاده بیشتر (تا انتهای بهار، تابستان یا پایان سال)

برای استفاده از کمپین ویژه «از اسفند تا بی‌نهایت» تنها تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ فرصت دارید. برای بررسی بیشتر و خرید بسته‌های «نامحدود» کوئرا تلنت می‌توانید به صفحه‌ی بسته‌های کوئرا تلنت مراجعه کنید.

آموزش برنامه نویسی با کوئرا کالج
کوئرا بلاگ

ممکن است علاقه‌مند باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه‌
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments