مشکلات و راه‌حل‌های متداول، «برشی از زندگی یک مهندس نرم‌افزار»

339

دیزاین‌پترن‌ها پاسخ مهندسین نرم‌افزار برای حل مشکلات متداول در توسعه نرم‌افزار‌ها است. مشکلاتی که اکثر توسعه‌دهندگان با آن مواجه می‌شوند اغلب اوقات راه‌حل‌های مشترکی دارند. در واقع چالش‌های مختلف‌، راه‌های مشترکی دارند!

اما تاکنون درمورد زندگیِ یک مهندس نرم‌افزار، دیزاین‌پترنی به دست نیامده است. در این رویداد می‌خواهیم با محمد عرب، Software Engineering Manager گوگل‌کروم و متین معینی، Backend Section Chief کوئرا درمورد چالش‌های مشترک بین مهندسین نرم‌افزار صحبت کنیم تا در نهایت به پترن‌های مشترکی برسیم که نقشه راهی برای ادامه دادن و رسیدن به اهداف مشترک توسعه‌دهندگان باشد.

چالش‌هایی مثل زندگی روزمره، مدیریت زمان، مصاحبه با شرکت‌ها، یادگیری و توسعه و همینطور مسیر تبدیل شدن به یک مهندس نرم‌افزار و ابزار‌های آن، نیازمند کسب تجربه از کسانی است که این مسیر را با آزمون و خطا طی سال‌ها طی کرده‌اند. در این رویداد می‌خواهیم به توسعه‌دهندگان درمورد طی کردن موانع پیش‌رو ایده بدهیم!

با فلشبک‌هایی به گذشته، درمورد تصمیم‌های مختلفی که میهمانان این رویداد در طی زندگی حرفه‌ای خود گرفته‌اند صحبت می‌کنیم و در نهایت به شما کمک می‌کنیم تا در شرایط مشابه بهترین تصمیم را بگیرید! تصمیم‌هایی درمورد چگونگی یادگیری، بهترین مسیر‌ها و همینطور به‌روز ماندن در این اکوسیستم.

این رویداد در تاریخ ۳ اسفند ماه ساعت ۲۰ برگزار خواهد شد و همین الان می‌تونید از لینک زیر ثبت‌نام کنید.

آموزش برنامه نویسی با کوئرا کالج
مهرداد محمدعلی

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه‌
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments