دوره کارآموزی سامرکمپ ستون

1177
کوئرا | سامرکمپ ستون

دوره‌ی تابستانه‌ی مهندسی اتکاپذیری ستون فرصتیه که تجربه‌ی کار در محیطی مشابه با ستون رو براتون فراهم می‌کنه. شما در طی این دوره می‌تونید توانمندی‌های فنی و تیمی خودتون رو با کمک و راهنمایی مربی‌های باتجربه پرورش بدید. تا به حال سه دوره‌ی تابستانه در هلدینگ هزاردستان برگزار شده و در این تابستون اولین دوره‌ی تابستانه‌ی مهندسی اتکاپذیری سیستم (SRE) توسط ستون برگزار می‌شه.

در این دوره‌ی ۱۰ هفته‌ای برنامه‌ی یادگیری جامعی براتون تنظیم شده که شما رو به‌عنوان یک مهندس نرم‌افزار تازه‌نفس برای ورود به بهترین محیط‌های زیست‌بوم فناوری کشور آماده می‌کنه. به علاوه، این دوره شما رو با به‌روزترین تکنولوژی‌های مورد استفاده در صنعت رایانش ابری آشنا می‌کنه؛ تکنولوژی‌هایی که در ستون هم ازشون استفاده می‌کنیم.

اینجا در قالب تیم‌های ۵ نفره و با کمک مربی‌هایی که از تیم‌های ستون انتخاب شدن، فرصت پیاده‌سازی پروژه‌هایی با محوریت زیرساخت و نرم‌افزار رو خواهید داشت.

کارآموزی و استخدام در ستون

دوره‌ی تابستانه‌ی ستون به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شه که این فرصت رو فراهم می‌کنه تا از هر جای کشور، بتونید شرکت کنید. در نهایت امکان استخدام در ستون بعد از اتمام دوره وجود داره تا بتونید حتی فراتر از این دوره و در مسیر شغلی مهندس نرم‌افزار در ستون قدم بردارید.

آزمون ورودی سامرکمپ

آزمون دوره ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز جمعه 6 خرداد شروع میشه و شامل ۲ مرحله هست.

۱. مرحله‌ی اول: شامل ۵ سؤال الگوریتمی هست که با هدف سنجش مهارت‌های حل مسئله و برنامه‌نویسی شما طراحی شده. حل سؤالات نیازمند تکنولوژی خاصی نیست و با هر زبانی که دوست دارید، می‌تونید به این ۵ سؤال پاسخ بدید.

۲. مرحله دوم: که بعد از یک استراحت ۱ ساعته شروع میشه، یک پروژه‌ است که باید سناریویی که براتون شرح داده می‌شه رو پیاده‌سازی کنید. این مرحله با هدف سنجش دانش شما با مفاهیم شیءگرایی طراحی شده، همچنین تمیزی کدتون هم در این بخش ارزیابی می‌شه. شما باید تو این مرحله کدی که پیاده‌سازی کردین رو در مدت زمان تعیین‌شده برای ما ارسال کنید.

لطفا توجه کنید!

تو این آزمون، عملکرد شما در هر ۲ مرحله مهمه و ارزیابی میشه و فقط افرادی به مصاحبه کارآموزی دعوت میشن که در هر دو بخش آزمون (سؤالات الگوریتمی و پروژه) شرکت و نمره قابل‌قبولی کسب کرده باشند.

برای اینکه درمورد ستون و سامرکمپ ستون بیشتر بدونید، به صفحه‌ی رویداد سامرکمپ ستون سر بزنید.

آموزش برنامه نویسی با کوئرا کالج
کوئرا بلاگ

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محمد زمانی خادمانلو
محمد زمانی خادمانلو
1 سال قبل

بعد از ساعت ها تلاش بالاخره جمع یا ضرب رو تونستم 100 کنم. قسمت جالبش این بود که ناگهانی از 74% رفت به 100% با این که 4 خط 4 خط تغییرات اعمال می کردم و چک میکردم.