مسابقه ورودی بوت کمپ ترب

610
بوت کمپ ترب

سلام کوئرایی عزیز!

اگر در ابتدای مسیر شغلی مهندسی نرم‌افزار هستید و دوست دارید در این مسیر رشد کنید، بوت کمپ رایگان ترب می‌تواند سکوی پرتاب بسیار خوبی برای شما باشد. این مسابقه، راه ورود به بوت‌کمپ مهندسی نرم‌افزار ترب است که جمعه ۲۱ مهر ماه برگزار می‌شود. برای حل سوالات مسابقه فقط کافیست با یک زبان برنامه‌نویسی آشنا باشید و بتوانید از آن به عنوان یک ابزار برای حل مسائل و تبدیل ایده‌ها به پیاده‌سازی استفاده کنید.

تکنولوژی‌ها

مسابقه ساعت ۱۶:۰۵ روز جمعه (۲۱ مهر) برگزار می‌شود و شامل چند سوال از جنس حل مساله است. برای حل سوالات می‌توانید با هر زبانی که دوست دارید (پایتون، جاوا، سی‌پلاس‌پلاس، سی‌شارپ و …) کد بزنید و فقط کافیست با یکی از این زبان‌ها آشنا باشید.

مسیر بوت‌کمپ مهندسی نرم‌افزار ترب

  • ثبت نام اولیه: تا تاریخ ۲۱ مهر ماه فرصت دارید که در مسابقه‌ی ورودی بوت‌کمپ ترب، ثبت‌نام کنید.
  • شرکت در مسابقه: ۲۱ مهر ماه ساعت ۱۶، مسابقه‌ی ورودی بوت‌کمپ در کوئرا برگزار می‌شود
  • ارزیابی و مصاحبه: در این مرحله افرادی که نمره‌ی مورد انتظار را در مسابقه کسب کرده باشند، وارد فرآیند مصاحبه‌ی آنلاین ترب می‌شوند.
  • اعلام نتایج نهایی: بعد از مصاحبه‌ها، افراد برتر با توجه به جمع‌بندی نتایج مسابقه و مصاحبه وارد بوت‌کمپ مهندسی نرم‌افزار ترب می‌شوند تا به صورت آنلاین در یک دوره‌ی یک ماهه، آموزش‌های لازم برای ورود به بازار کار را ببینند.
  • استخدام: در انتها با توجه به عملکرد افراد در بوت‌کمپ، از نفرات برتر دعوت به همکاری در ترب می‌شود

معرفی بوت‌کمپ مهندسی نرم‌افزار ترب

این دوره شامل سه بخش کلی آموزش، تمرین و پروژه است. آموزش‌ها به صورت آنلاین (لایو) برگزار می‌شوند و مدرس هر بخش تمرین‌هایی را برای یادگیری عمیق هر موضوع در نظر می‌گیرد. پروژه این بوت‌کمپ از ابتدای دوره شروع می‌شود و با یادگیری هر موضوع جدید، بخشی از پروژه هم انجام می‌شود. نکته جذاب این بوت‌کمپ این است که آموزش‌ها، ‌تمرین‌ها و پروژه براساس موارد واقعی داخل شرکت طراحی شده‌اند و همین تجربه متفاوتی از بوت‌کمپ می‌سازد. برای یادگیری عمیق مواردی که در بوت‌کمپ مطرح می‌شود، هر فرد یک منتور دارد تا بتواند از او کمک بگیرد که هم مطالب را بهتر یاد بگیرد و هم با سرعت بیشتری رشد کند.

پرداخت حقوق و استخدام

برای شرکت‌کنندگان در بوت‌کمپ حقوق در نظر گرفته می‌شود و در پایان از نفرات برتر، دعوت به همکاری می‌شود تا به جمع تیم ترب بپیوندند. همچنین به حاضرین دوره گواهی حضور در بوت‌کمپ تعلق می‌گیرد.

مدل برگزاری بوت‌کمپ

این دوره به صورت ریموت برگزار می‌شود و در مجموع، برای گذراندن موفق این بوت‌کمپ به حدود ۱۰۰ ساعت زمان نیاز دارید.
با توجه به اینکه شرکت‌کننده‌ها اکثرا دانشجو خواهند بود، کلاس‌های بوت‌کمپ را در ساعاتی برگزار خواهیم کرد که با کلاس‌های دانشگاه تداخل نداشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در آزمون ورودی بوت کمپ ترب از طریق لینک زیر اقدام کنید.

آموزش برنامه نویسی با کوئرا کالج
کوئرا بلاگ

اشتراک در
اطلاع از
guest

5 دیدگاه‌
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
سید سعید
سید سعید
6 ماه قبل

سلام
جهت حل سوالات مجاز به سرچ در اینترنت یا کمک گرفتن از هوش مصنوعی هستیم؟

ریحانه کرمی
ادمین
6 ماه قبل
پاسخ به  سید سعید

سلام سعید عزیز
خیر در این مسابقه مجاز به استفاده از هوش مصنوعی نیستید.

سپهر
6 ماه قبل

سلام
آگاهی مون درباره برنامه نویسی باید چقدر باشه مثلاً در حد چی؟لطفا مثال بزنید.

شهاب
شهاب
6 ماه قبل

سلام چرا سایت بالا نمیاد؟

عطا
عطا
6 ماه قبل

سلام , لطفا در صورت امکان جواب سوالات رو هم بعد مسابقه در سایت منتشر کنید یا از طریق ایمیل برای شرکت کنندگان ارسال کنید باتشکر