ثبت‌نام بوت‌کمپ‌های آنلاین برنامه‌نویسی کوئراکالج شروع شد

377

اگر دانش و پیشینه‌ی برنامه‌نویسی دارید ولی هنوز موفق نشدید یک محصول واقعی رو توسعه بدید، اگر علاقه‌مند هستید تا وارد چالش‌های جدی برنامه‌نویسی بشید، به‌صورت تیمی روی پروژه‌های واقعی کار کنید و آموخته‌های خودتون رو به چالش بکشید، بوت‌کمپ‌های برنامه‌نویسی کوئراکالج مناسب شماست. اما چطور؟

  • معمولاً با استفاده از منابع و دوره‌های آموزشی تا حدی با برنامه‌نویسی و روندها آشنایی پیدا می‌کنید ولی پیاده‌سازی یک پروژه‌ی واقعی با چالش‌های زیادی همراهه. سرفصل و مباحث بوت‌کمپ‌های کوئراکالج با حساسیت بسیار زیاد و با بررسی نیاز بازارکار نوشته شده و تمامی ابزارها و دانش موردنیاز برای پیاده‌سازی صفر تا صد یک پروژه‌ی نرم‌افزاری رو به شما آموزش میده.
  • کیفیت پروژه‌ها و تمرین‌های یک دوره نقش بسزایی در یادگیری شما داره. در بوت‌کمپ‌های کوئراکالج، طراحی پروژه‌ها با حساسیت بسیار زیاد و نزدیک به صنعت انجام شده.
  • علاوه بر دانش برنامه‌نویسی و یادگیری ابزار‌های مورد‌نیاز، تجربه‌ی کار تیمی مهم‌ترین اصل برای استخدام و ورود به بازارکار هست. در این دوره‌ها به‌صورت تیمی بر روی یک پروژه‌ی بزرگ و عملی کار خواهید کرد.
  • مهم‌ترین اصل در یادگیری، کمک‌گرفتن از افراد باتجربه در فرایند یادگیری هست. در بوت‌کمپ‌های کوئراکالج می‌تونید در جلسات روزانه با منتورهای متخصص، به‌صورت منظم اشکالات و سؤالات‌تون درمورد تمرین‌ها و پروژه‌ها رو با منتورها مطرح کرده و از تجربیات اون‌ها برای یادگیری بهتر استفاده کنید.
  • برای ورود به بازارکار علاوه بر دانش فنی، به تقویت مهارت‌های نرم هم نیاز دارید. در بوت‌کمپ‌های کوئرا‌کالج علاوه بر مهارت‌های برنامه‌نویسی و فنی، مهارت‌های نرم موردنیاز برای ورود به بازارکار رو هم یاد می‌گیرید.

در پایان بوت‌کمپ، با استفاده از دانش و تجربه‌ای که در طول دوره کسب کردید، آماده‌ی ورود به صنعت و بازارکار هستید و درنهایت توسط کوئرا به برترین شرکت‌های IT برای استخدام معرفی شده و سفر حرفه‌ای خودتون رو آغاز می‌کنید. برای اینکه درمورد بوت‌کمپ‌های در‌حال‌برگزاری بیشتر بدونید، به صفحه‌ی بوت‌کمپ‌های کوئرا سر بزنید. فراموش نکنید که فقط تا ۳۰ بهمن برای ثبت‌نام فرصت دارید.

آموزش برنامه نویسی با کوئرا کالج
کوئرا بلاگ

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه‌
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments