اولین بوت‌کمپ تابستانی دیجی‌کالا – Infinite Bootcamp

1919

مردادماه امسال اولین دوره از بوت‌کمپ تابستانیِ بی‌نهایت دیجی‌کالا، با هدف آموزش و آشنایی بیشتر شما با نیازمندی‌های دنیای واقعی کسب‌وکار در حوزه‌های DevOps و Software Engineering برگزار می‌شه.

بوت‌کمپ بی‌نهایت فرصت خوبی برای یادگیری، کسب تجربه و فعالیت در یک محیط کار حرفه‌ای هست. شما با شرکت در این دوره، با تکنولوژی‌های مورداستفاده در دیجی‌کالا و ساختار تیم‌ها و فرایندهای کاری‌ در یک محیط کار واقعی آشنا شده و با تشکیل تیم بر روی پروژه‌های مختلفی کار می‌کنید. علاوه بر این، در صورتی که جزء برگزیدگان این دوره باشید، به مصاحبه استخدامی در دیجی‌کالا دعوت می‌شید.

آزمون اولیه‌ی ورود به این دوره، جمعه ۲۴ تیر برگزار می‌شه و نفرات برتر بعد از ارزیابی‌های اولیه و شرکت در دوره، دعوت به همکاری با دیجی‌کالا می‌شن.

مراحل برگزاری بوت‌کمپ بی‌نهایت

  • ثبت‌نام اولیه: شما تا تاریخ ۲۴ تیر فرصت دارید تا در این دوره ثبت‌نام کنید.
  • آزمون ورودی: پس از ثبت‌نام، آزمون ورودی دوره برگزار می‌شه.
  • مصاحبه: برگزیدگان آزمون ورودی به مصاحبه دعوت می‌شن.
  • شرکت در کلاس‌ها: در این مرحله، درست مثل فضای کار واقعی در دیجی‌کالا، تیم‌هایی تشکیل می‌شه و هر تیم هم یک تیم‌لیدر خواهد داشت. به هر تیم پروژه‌هایی تخصیص داده می‌شه تا با همکاری هم پروژه‌ها رو انجام بدن.
  • اعلام نتایج نهایی: در پایان دوره برگزیدگان نهایی به مصاحبه‌ی همکاری با دیجی‌کالا دعوت می‌شن.

آزمون ورودی بوت‌کمپ بی‌نهایت

آزمون ورودی بوت‌کمپ Software Engineering شامل ۶ سؤال هست. ۳ سؤال اول، سؤالات ساده‌ای در حوزه‌ی الگوریتم و ساختمان داده هستند که در اون‌ها، مهارت حل مسئله‌ی شما مورد سنجش قرار می‌گیره. این سؤالات رو می‌تونید با زبان‌های برنامه‌نویسی (مثل C++ ،Java ،Python ،C# ،JS ،Go ،Rust و…) حل کنید. ۲ سؤال بعدی از مباحث مختلف پایگاه داده MySQL هستند. در این بخش علاوه بر کوئری‌های مختلف برای کار با داده‌ها، کوئری‌هایی برای بهینه‌سازی پرفورمنس هم موردنیاز هست. سؤال آخر آزمون مربوط به پیاده‌سازی یک API است. این API رو می‌تونید با یکی از زبان‌های PHP ،Python ،Go یا JS (Node.js) پیاده‌سازی کنید.

‎آزمون ورودی بوت‌کمپ DevOps شامل ۶ سؤال هست. ۳ سؤال اول مربوط به کار با لینوکسه که در اون‌ها علاوه بر توانایی اسکریپت‌نویسی Bash، مهارت کار با ابزارهای مختلف (نظیر فایروال‌ها) هم مورد سنجش قرار می‌گیره. ۲ سؤال بعدی مربوط به کار با Docker هستند. سؤال آخر آزمون هم مربوط به پیاده‌سازی یک API هست. این API رو می‌تونید با یکی از زبان‌های PHP ،Python ،Go یا JS (Node.js) پیاده‌سازی کنید.

برای اینکه درمورد بوت‌کمپ بی‌نهایت دیجی‌کالا بیشتر بدونید، به صفحه‌ی رویداد بوت‌کمپ دیجی‌کالا سر بزنید.

آموزش برنامه نویسی با کوئرا کالج
کوئرا بلاگ

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه‌
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments