از اسفند تا بی‌نهایت؛ پکیج‌های نوروزی کوئرا‌تلنت

338
پکیج نوروزی کوئرا تلنت

کوئرا به عنوان بزرگ‌ترین جامعه‌ی برنامه‌نویسان ایران، یکی از بهترین بسترهای اتصال کارفرمایان به نیروهای کارجوی متخصص در زمینه‌ی برنامه‌نویسی است. پلتفرم کاریابی آنلاین «کوئرا تلنت» به عنوان سامانه‌ای اختصاصی برای جذب و استخدام برنامه‌نویس شناخته می‌شود.

کارفرمایان و شرکت‌های حوزه‌ی IT می‌توانند با ثبت فرصت‌های شغلی برنامه‌نویسی خود در این پلتفرم به هزاران برنامه‌نویس در جامعه کوئرا دسترسی داشته و با توجه به سیستم امتیازدهی کوئرا (QRate)، سابقه‌ی شرکت در مسابقات، حل سؤالات و چالش‌های فنی برنامه‌نویسان، سابقه‌ی کاری و… از بین کارجویان بهترین آنها را انتخاب کنند.

از اسفند تا بی‌نهایت! | فرصت ویژه استخدام برنامه‌نویس

با نزدیک شدن به سال جدید و با افزایش هم‌زمان تقاضای کارفرمایان به جذب نیروی جدید و تمایل کارجویان به جا‌به‌جایی و پیشرفت شغلی، کوئرا تلنت تصمیم به معرفی بسته‌های «نامحدود» ثبت فرصت شغلی خود گرفت.

ممکن است علاقه‌مند باشید: فصل استخدام؛ بهترین زمان جذب برنامه‌نویس

 شما می‌توانید با تهیه بسته‌های نوروزی کوئرا در طول کمپین «از اسفند تا بی‌نهایت»، در بزرگ‌ترین جامعه‌ی برنامه‌نویسی کشور برای ۳، ۶ و یا ۱۲ ماه به صورت نامحدود فرصت شغلی برنامه‌نویسی ثبت کنید. مزایای استفاده از بسته‌های نوروزی کوئرا تلنت برای شما بدین شرح است:

  • کاهش هزینه‌ها
  • ثبت نامحدود فرصت شغلی
  • مهلت استفاده بیشتر (تا انتهای بهار، تابستان یا پایان سال)

برای استفاده از کمپین ویژه «از اسفند تا بی‌نهایت» تنها تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ فرصت دارید. برای بررسی بیشتر و خرید بسته‌های «نامحدود» کوئرا تلنت می‌توانید به صفحه‌ی بسته‌های کوئرا تلنت مراجعه کنید.

آموزش برنامه نویسی با کوئرا کالج
وحید نصیری‌منش

ممکن است علاقه‌مند باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه‌
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments