آزمون ورودی بوت‌کمپ تابستانه اسنپ‌تریپ

994

اگه از اهالی دنیای صفر و یک هستید و دستتون به کدنویسی آشناست، این فرصت رو از دست ندید!

بوت‌کمپ تابستانی اسنپ‌تریپ از ۳۱ مرداد‌ماه شروع می‌شه. برای ورود به این بوت‌کمپ کافیه به ۶ سؤال الگوریتم و پیاده‌سازی در زمان تعیین‌شده جواب بدید و شانستون رو برای شرکت در یک دوره‌ی جذاب امتحان کنید. سؤالات آزمون ورودی رو با دانش پایه‌ی برنامه‌نویسی و تسلط بر یکی از زبان‌های برنامه‌نویسی می‌تونید حل کنید.

بعد از آزمون، نفرات برتر به مصاحبه دعوت می‌شن و در نهایت افراد برگزیده، فرصت شرکت در بوت‌کمپ تابستانی اسنپ‌تریپ رو خواهند داشت. در این بوت‌کمپ قراره همه‌چیز درباره‌ی حوزه‌های مختلف مهندسی نرم‌افزار، توسعه‌ی وب و دیتا به شما آموزش داده بشه. این بوت‌کمپ علاوه بر یادگیری مفاهیم و موارد کاربردی و تخصصی در برنامه‌نویسی و مهندسی نرم‌افزار، فرصت کار و یادگیری در کنار افراد باتجربه و متخصص رو هم برای شما فراهم می‌کنه.

در پایان بوت‌کمپ، امکان استخدام دانشجویان برتر در شرکت اسنپ‌تریپ وجود داره. همکاری با تیمی متخصص، کارآمد، جوانان، خلاق و تحصیل‌کرده با تجربه‌ی کاری در شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی، حضور در محیطی پویا و امکان پیشرفت حرفه‌ای، تنها بخشی از مزایای حضور در خانواده‌ی بزرگ اسنپ‌تریپ هست.

برای اینکه درمورد بوت‌کمپ تابستانه اسنپ‌تریپ بیشتر بدونید، به صفحه‌ی ثبت‌نام بوت‌کمپ تابستانه اسنپ‌تریپ سر بزنید. فراموش نکنید که تا ۳۱ تیر فرصت دارید تا در آزمون ورودی این بوت کمپ ثبت‌نام کنید.

آموزش برنامه نویسی با کوئرا کالج
کوئرا بلاگ

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 دیدگاه‌
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علی توکلی
علی توکلی
1 سال قبل

این بوت کمپ به صورت حضوری برگزار میشه ؟