37 روش رایگان و بسیار راحت برای دانلود از یوتیوب 

222
37 روش و ابزار دانلود از یوتیوب

یوتیوب به‌عنوان دومین موتور جست‌وجوی بزرگ جهان و نیرویی غالب در فضای ویدیوی آنلاین، متمایز از سایر بسترها بوده و درخشان ظاهر شده است. بااین‌حال، دانلود از یوتیوب اغلب به‌دلیل محدودیت‌های شدید این پلتفرم، چالش‌هایی را به‌همراه دارد.

دانلود ویدیوهای یوتیوب به شما اجازه می‌دهد تا در هر زمان، مکان و بدون نیاز به اینترنت، بتوانید محتواها را تماشا کنید. این امکان برای گردش، سفر و زمان‌هایی که به اینترنت دسترسی نداریم یا سرعت آن بسیار پایین است، یک مزیت محسوب می‌شود. 

بنابراین در این مقاله از کوئرا بلاگ، 37 روش و ابزار رایگان و بسیار راحت برای دانلود ویدیو از یوتیوب را معرفی کرده‌ایم که به‌سادگی چند کلیک می‌توانید ویدیوهای مدنظرتان را دانلود کنید.

ساده ترین روش های دانلود از یوتیوب

پیش از معرفی ابزارها، باید بگوییم که سه راه بسیار ساده برای دانلود از یوتیوب وجود دارد که شامل موارد زیر می‌شوند:

1. خرید اشتراک Youtube Premium

یوتیوب پریمیر برای دانلود از یوتیوب

یکی از مطمئن‌ترین راه ها برای دانلود از یوتیوب، خرید اشتراک YouTube Premium است. برخلاف تصور بسیاری از ایرانیان، این اشتراک را با مبلغ بسیار کمتر از 310 هزار تومان می‌توانید تهیه کنید. 

2. افزودن پیشوند به آدرس 

 اگر اشتراک Premium ندارید، راه جایگزین تایپ پیشوند pwn یا vd پیش از youtube در آدرس‌بار مرورگر است. به‌طور مثال، آدرس https://www.youtube.com/watch?v به https://www.pwnyoutube.com/watch?v تغییر پیدا می‌کند.

پس از تایپ این سه حرف، به سایت دانلودر هدایت شده و با انتخاب کیفیت و کلیک روی دکمه دانلود، بارگیری آغاز می‌شود.

درواقع با تایپ این پیشوندها، به سایت DeURL هدایت خواهید شد. این وب‌سایت امکان دانلود ویدیوهای آنلاین از سایت‌های مختلف را ممکن ساخته است.

علاوه‌بر دو پیشوند pwn و vd، پیشوند aaa هم می‌تواند نتیجه دلخواه را در اختیارتان قرار دهد.

3. افزودن پسوند به آدرس

مانند پیشوندها، پسوندها هم می‌توانند شما را به سایت دانلودر هدایت کرده و لینک دانلود را در اختیارتان قرار دهد. در این روش شما به‌جای افزودن حروف به ابتدای یوتیوب، آن‌ها را در انتهای نام یوتیوب می‌نویسید. 

یکی از کاربردی‌ترین پسوندها، حروف pp است. یعنی آدرس https://www.youtube.com/watch?v را باید به https://www.youtubepp.com/watch?v تبدیل کنید.

دانلود از یوتیوب با کامپیوتر

نکته: برای استفاده از تمام نرم‌افزارهای کامپیوتر، برنامه‌های موبایل و سایت‌ها، باید لینک ویدیو یوتیوب را داشته باشید. روش دریافت لینک و ارائه آن به تمام پلتفرم‌های نام برده‌شده یکسان است. بنابراین به ویدیو موردنظر در YouTube مراجعه و روی گزینه Share کلیک کنید. سپس دکمه Copy را بفشارید. لینک در حافظه دستگاه ذخیره شده و می‌توانید آن را در برنامه‌ها یا ربات‌ها Paste کنید. 

بیشتر بخوانید: بهترین سایت‌ها برای دانلود فونت انگلیسی آنلاین – معرفی ۱۱ سایت رایگان و پولی

1. Xilisoft Online Video Downloader 

کمپانی Xilisoft یک شرکت بسیار مطرح در زمینه مبدل‌های تصویری و ویدیویی است. با محصول Online Video Downloader آن، می‌توانید به‌راحتی دانلود از یوتیوب را تنها با چند کلیک انجام دهید.

می‌توانید توسط این نرم‌افزار علاوه‌بر دانلود، به‌صورت آنلاین ویدیوهای پلتفرم‌های زیر را هم تماشا کنید:

  • Metacafe
  • Dailymotion
  • Break
  • Vimeo
  • Revver
  • Blip

و غیره.

همچنین توسط این نرم‌افزار دانلود از یوتیوب، امکان دانلود دسته‌ای ویدیوها و دریافت نسخه 720P و 1080P را خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: ۸ روش موثر کم کردن حجم فیلم روی تمام پلتفرم‌ها و بدون از دست دادن کیفیت

2. Allavsoft Video Downloader Converter

نرم افزار Allavsoft Video Downloader Converter برای دانلود از یوتیوب

این نرم‌افزار نسبت‌به Xilisoft Online Video Downloader، حرفه‌ای‌تر است. توسط Allavsoft Video Downloader Converter می‌توانید فیلم، موزیک ویدیو، لیست پخش، ویدیوهای ورزشی و بسیاری از انواع فایل‌های ویدیویی را به‌صورت یک‌جا دانلود کنید. 

واژه Converter به‌دلیل وجود امکان تبدیل فرمت‌های مختلف ویدیویی در نام این نرم‌افزار قید شده است. شما می‌توانید در این برنامه کاربردی، هر فرمتی را به انواع فرمت‌های زیر تبدیل کنید:

  • MP4 
  • AVI 
  • WMV 
  • MOV 
  • MPEG-1 
  • MPEG-2
  • VOB 
  • ASF 
  • RMVB 
  • DV 
  • TS 
  • Apple ProRes
  • WebM 
  • FLV 
  • OGV 

همچنین قابلیت دانلود با رزولوشن‌ها و کیفیت‌های متفاوت هم فراهم است: رزولوشن‌هایی مانند 4K، 3D، 1080P، 720P و رزولوشن‌های پایین‌تر توسط این نرم‌افزار قابل انتخاب و دانلود هستند.

امکان دیگری که نرم‌افزار Allavsoft Video Downloader Converter در اختیارتان قرار می‌دهد، استخراج صدا از ویدیو یا فیلم‌های آنلاین است. پس از دانلود هم می‌توانید فرمت‌های صوتی را به انواع MP3، AAC، OGG و سایر فرمت‌های محبوب تبدیل کنید.

3. Downie 

نرم‌افزار بسیار ساده و جالبی که برخلاف سایر ابزارها، امکان دانلود کیفیت‌های بسیار بالا مانند 4K را در کنار رزولوشن HD فراهم می‌آورد. با نصب نرم‌افزار Downie برای دانلود از یوتیوب، می‌توانید در سایر پلتفرم‌های ویدیویی – مانند Vimeo و Dailymotion – به‌راحتی پیمایش کنید و به دانلود بپردازید.

بیشتر بخوانید: معرفی ۸ هوش مصنوعی چهره که شما را شگفت زده خواهند کرد

4. VDownloader

نرم افزار vdownloaderبرای دانلود از یوتیوب

VDownloader هم نرم‌افزار بسیار ساده‌ای است که امکان دانلود ویدیو را به‌صورت مستقیم توسط موتور جست‌وجوی خود فراهم می‌کند. در این موتور جست‌وجو، کاربر می‌تواند ویدیو موردنظرش را در سایت‌های مربوطه به‌صورت همزمان جست‌وجو کند. 

در VDownloader، امکان تبدیل فرمت‌های ویدیویی به AVI و MPG هم مهیا است. برای دانلود ویدیو با این برنامه، می‌توانید از انواع فرمت‌ها مانند DVD، FLV و حتی MP3 هم استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه از هوش مصنوعی استفاده کنیم ؟ – ۲۸ کاربرد AI برای کاربران عادی و حرفه‌ای

5. 4K Video Downloader

نرم افزار 4k Video Downloader برای دانلود از یوتیوب

برنامه 4K Video Downloader برای دانلود از یوتیوب  امکانات جالبی نسبت‌به سایر ابزارها دارد. 

اولین مزیت آن امکان دانلود در کیفیت‌های بسیار بالا از جمله 4K و 8K است. برای اشاره به دومین ویژگی جذاب این برنامه، مایلیم به امکان دانلود لیست پخش (Playlist) و ویدیوهای گروهی یک یوتیوبر اشاره کنیم. سومین ویژگی که البته ما آن را مزیت می‌دانیم، امکان دانلود زیرنویس ویدیوهای یوتیوب توسط این نرم‌افزار است.

تمام زیرنویس‌ها با فرمت SRT ذخیره می‌شوند و می‌توانید از میان بیش‌از 50 زبان، زبان موردنظرتان را برگزینید. زیرنویس‌ها را نه‌تنها از یک فیلم، بلکه می‌توانید از یک Playlist کامل در یوتیوب و کانال هم دریافت کنید.

6. VideoProc Converter

نرم‌افزار قدرتمند VideoProc ساخت کمپانی Digiarty که همراه با امکاناتی همچون ویرایش‌گر و مبدل ارائه شده است. بدین‌معناکه می‌توانید توسط این برنامه، افکت‌هایی را به ویدیو اعمال و برخی تغییرات را در آن ایجاد کنید. 

شرایط دانلود ویدیوها در بیش‌از 1000 وب‌سایت مانند TikTok، DailyMotion و غیره در کیفیت‌های بالا مانند 4K فراهم است. برنامه VideoProc Converter از منابع سخت‌افزاری کمی استفاده می‌کند و به‌همین‌دلیل حین دانلود شاهد افت سرعت سیستم نخواهید بود.

دانلود از یوتیوب با گوشی

دانلود ویدیو از یوتیوب روی گوشی نسبت‌به دانلود با کامپیوتر محبوبیت بیشتری دارد؛ زیرا کاربران امروزی استفاده گسترده‌ای از موبایل خود دارند. دلیل دیگر این موضوع، امکان جابه‌جایی گوشی و استفاده در هر مکان و زمان است. در این بخش 10 اپلیکیشن محبوب را برای دانلود ویدیو آنلاین با موبایل معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: ۱۱ پلتفرم‌ ساخت اپلیکیشن موبایل بدون نیاز به دانش کدنویسی

1. TubeMate

برنامه tubemate برای دانلود از یوتیوب

اگر جزو افرادی هستید که ترجیح می‌دهید ویدیوهای یوتیوب را با گوشی ببینید، اپلیکیشن TubeMate از بهترین گزینه‌ها برای دانلود از یوتیوب حین تماشای ویدیو است.

به‌دلایل قانونی گوگل و اعمال محدودیت برای دانلود از این پلتفرم، اپلیکیشن TubeMate در پلی‌استور موجود نیست. بنابراین باید آن را به‌صورت مستقیم از وب‌سایت TubeMate در قالب فایل APK دانلود کنید.

بخش جالب درباره این اپلیکیشن آن است که محیطی کاملا مشابه با یوتیوب دارید؛ یعنی کلمه کلیدی مدنظرتان را در اپلیکیشن تایپ کرده و پس از یافتن، دانلود را آغاز می‌کنید.

با اپلیکیشن TubeMate برای دانلود از یوتیوب، می‌توانید ویدیوها را در هر کیفیتی که عرضه شده‌اند، دانلود کنید.

2. YT Saver Video Downloader

برنامه ytserver برای دانلود از یوتیوب

دومین اپلیکیشن پیشنهادی ما برای دانلود از یوتیوب، اپ بسیار معروف YT Saver Video Downloader است. توسط این اپ می‌توانید حداکثر کیفیت بسیاری از ویدیوها – 4K – را دریافت کنید.

علاوه‌بر این امکان، قابلیت دانلود صوت با هر فرمتی هم فراهم شده است تا کاربران موبایل بتوانند در یک اپلیکیشن، تمام نیازهای خود را پاسخ دهند.

3. YouTube Go

برنامه youtubego برای دانلود از یوتیوب

از دیگر نرم‌افزارهای معروف دانلودر یوتیوب برای موبایل، می‌توان به YouTube Go اشاره کرد. این برنامه حجم بسیار کمی دارد و همین موضوع آن را به بهترین انتخاب برای گوشی‌های قدیمی تبدیل می‌کند.

جالب آن است که بدانید اپلیکیشن مذکور توسط گوگل عرضه شد. امکان جالب دیگر این اپ، به‌اشتراک‌گذاری ویدیو در شبکه‌های اجتماعی است.

4. Videoder 

این اپلیکیشن علاوه‌بر دانلود از یوتیوب، دانلود از فیسبوک و اینستاگرام را فراهم کرده است. توسط Videoder می‌توانید از حداکثر پهنای باند اینترنت خود استفاده کنید؛ بدین‌معناکه امکان دانلود با حداکثر سرعت اینترنت در این اپلیکیشن وجود دارد. 

موضوع جذاب درباره این اپلیکیشن، رابط کاربری بسیار ساده و تم‌های مختلف آن است. همچنین می‌توانید رابط کاربری را روی حالت شب یا Dark Mode تنظیم و از پخش‌کننده داخلی هم استفاده کنید.

5. InsTube

برنامه instube برای دانلود از یوتیوب

InsTube برنامه دیگری است که نه‌تنها ویدیوهای یوتیوب، بلکه ویدیوهای موجود در سایر پلتفرم‌ها را هم دانلود می‌کند. توییتر، اینستاگرام، فیسبوک و سایر شبکه‌های اجتماعی، از پلتفرم‌های پشتیبان‌شده توسط این اپلیکیشن هستند.

دو ویژگی جذاب InsTube، یعنی امکان ذخیره ویدیوها و ایجاد فضای خصوصی برای مخفی کردن فایل‌ها، از دیگر امکانات این اپ به‌شمار می‌روند.

6. VidMate 

برنامه vidmate برای دانلود از یوتیوب

برنامه VidMate یکی از قوی‌ترین اپ های دانلود از یوتیوب با موبایل است که سرعت خارق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد. 

در این اپلیکیشن امکان دانلود فایل‌های متنوع در دسته‌بندی‌های مختلف از جمله موسیقی، فیلم، ویدیوهای کوتاه یوتیوب (Shorts) و سایر پلتفرم‌ها را خواهید داشت. همچنین می‌توانید یک فضای خصوصی تعریف کنید و فایل‌های محرمانه‌تان را در آن قرار دهید.

7. NewPipe

برنامه newpipe برای دانلود از یوتیوب

NewPipe اپلیکیشنی منبع باز است که دانلود رایگان ویدیو از YouTube را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. 

این اپ از واسط‌های کاربری گوگل (Google API) استفاده نمی‌کند؛ درنتیجه شما تبلیغات آزاردهنده درون‌برنامه‌ای را نخواهید داشت.

امنیت اطلاعات و حریم خصوصی شما در این برنامه محفوظ است؛ زیرا از هیچ ردیاب اطلاعات و ذخیره‌کننده کوکی استفاده نمی‌کند.

8. arkTube

برنامه arktube برای دانلود از یوتیوب

در اپلیکیشن arkTube می‌توانید کیفیت ویدیو، کدک صوتی، دانلود با فرمت MKV و غیره را تنظیم و براساس ترجیحات فردی خود، دانلود را آغاز کنید.

9. Snaptube

برنامه snaptube برای دانلود از یوتیوب

توسط اپلیکیشن Snaptube، نه‌تنها قادر به دانلود ویدیو از یوتیوب، بلکه از دیگر پلتفرم‌ها نظیر TikTok، Dailymotion و غیره هم خواهید بود. 

ویدیوهای دانلودشده توسط این اپ به‌طور مستقیم در حافظه موبایل ذخیره شده و نیازی به انتخاب یا صرف زمان کاربر نخواهد داشت. این ذخیره کردن همراه‌ با تعیین دسته‌بندی برای هر ویدیو انجام می‌شود.

10. Dentex 

برنامه dentex برای دانلود از یوتیوب

دانلودر دیگری که مایلیم در این لیست جا دهیم، اپلیکیشن Dentex است. رابط کاربری این اپ به‌قدری ساده است که پس از درج لینک ویدیو، به صفحه انتخاب فرمت هدایت شده و پس از تعیین فرمت، دانلود آغاز می‌شود.

Dentex در کنار دانلود، ویژگی جذاب تفکیک صدا از ویدیو را هم ارائه می‌کند. 

سایت های دانلود از یوتیوب

سایت دانلود از یوتیوب

استفاده از سایت نسبت‌به نصب اپلیکیشن یا نرم‌افزار ساده‌تر است و درعین‌حال، نیازی به اختصاص حافظه و منابع سخت‌افزاری دستگاه نخواهید داشت. در این قسمت از مقاله پیش‌رو، 12 سایت کاربردی و دردسترس را برای دانلود ویدیوهای آنلاین معرفی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: تاریخچه طراحی سایت – مروری بر ۳۰ سال پیشرفت مداوم

1. YT5s.com

اولین سایت پیشنهادی ما، وب‌سایت YT5s.com که به‌راحتی امکان دانلود ویدیوهای آنلاین در پلتفرم‌های مختلف ازجمله یوتیوب را فراهم می‌کند. برای آغاز دانلود کافیست لینک ویدیو را از یوتیوب گرفته و در آدرس‌بار نمایش داده‌شده در این سایت Paste کنید.

2. Givefastlink

سایت Givefastlink یکی دیگر از بهترین سایت‌ها برای دانلود ویدیو آنلاین است. این وب‌سایت هم مانند YT5s.com عمل می‌کند و به‌سادگی امکان دریافت لینک و ویدیو را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

3. Youtubesave.io

در این سایت هم مانند دیگر سایت‌ها، امکان دانلود مستقیم و بسیار ساده را خواهید داشت. البته باید بگوییم که برخی از ویدیوها بی‌صدا هستند؛ بنابراین سایت youtubesave، ویدیو را بدون صوت در اختیارتان قرار خواهد داد.

4. keepvideo.pro 

وب‌سایت keepvideo مرجعی برای دانلود ویدیو از پلتفرم‌های به‌اشتراک‌گذاری ویدیو و تصویر است. تجربه کاربر در این سایت خوشایند خواهد بود؛ زیرا رابط کاربری آن کاملا ساده طراحی شده است.

همچنین در این سایت، تمام کاربران امکان دانلود یک پلی‌لیست کامل را خواهند داشت. 

5. Y2mate 

عملکرد این سایت هم مشابه سایر وب‌سایت‌هایی است که تا این قسمت از مقاله معرفی کردیم. 

در این وب‌سایت امکان انتخاب کیفیت هر ویدیو یوتیوب را خواهید داشت. هر کیفیت با میزان حجم نمایش داده می‌شود که کاربر میزان مصرف ترافیک و کاهش بسته اینترنتی خود را درنظر بگیرد.

6. Savefrom

در سایت savefrom می‌توانید ویدیوهای پلتفرم‌های مختلف را طی مراحل کاملا ساده دانلود کنید؛ یعنی نه‌تنها امکان دانلود ویدیو از یوتیوب، بلکه سایر پلتفر‌م‌ها مانند توییتر و تیک‌تاک را هم خواهید داشت. 

در این سایت مانند سایت‌های دیگری که معرفی کردیم، می‌توانید صوت را به‌تنهایی دانلود کنید و فقط موزیک ویدیو را داشته باشید.

7. Ddownr

در سایت Ddownr هم امکان دانلود ویدیوهای یوتیوب با کیفیت‌های مختلف را دارید. مدت زمان و ترافیک مصرفی برای هر ویدیو، بستگی به کیفیت آن دارد؛ یعنی با انتخاب کیفیت 4K، باید زمان و اینترنت بیشتری را نسبت‌به کیفیت HD صرف دانلود کنید.

8. QDownloader

استفاده از این وب‌سایت مانند دیگر سایت‌ها کاملا رایگان و ساده است؛ اما یک نکته جالب درباره QDownloader وجود دارد: امکان دانلود ویدیو از 800 پلتفرم به‌اشترا‌ک‌گذاری محتوا را خواهید داشت. 

فرمت فیلم‌های دانلودشده توسط این وب‌سایت MP4 است که در پخش‌کننده و دستگاه‌های مختلف، بدون محدودیت یا ایجاد مشکل نمایش داده می‌شود.

9. clipconverter.cc

clipconverter.cc وب‌سایت جالبی است که می‌توانید هم ویدیو دانلود کنید و هم در همان فضا، فرمت آن را تغییر دهید. فرمت‌های ارائه‌شده برای تبدیل در این سایت شامل AAC، WMA، MP3 و MP4 هستند. 

ویژگی جالب و منحصربه‌فرد این وب‌سایت نسبت‌به دیگر فضاها، دانلود دقایق مشخص‌شده از ویدیو است؛ یعنی نیازی نیست یک ویدیو کامل را دانلود کنید؛ بلکه با انتخاب دقیقه یا دقایق مدنظرتان، فقط امکان دانلود همان بخش را خواهید داشت.

10. youtubesave.io

یکی دیگر از سایت‌هایی است که می‌توانید در محیطی بسیار ساده و کاربردی، ویدیو مدنظرتان را از یوتیوب دانلود کنید. 

11. SSYouTube

پس از درج لینک ویدیو یوتیوب در این سایت، کیفیت‌های مختلف آن نمایش داده می‌شود. اگر روی گزینه Show More کلیک کنید، کیفیت‌های متنوع‌تری را هم خواهید دید. البته بعضی از این رزولوشن‌ها بی‌صدا هستند و تنها به تصاویر آن‌ها دسترسی خواهید داشت. 

12. 4K Video Downloader

این دانلودر رابط کاربرپسندی دارد که به‌سرعت لینک‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد. وب‌سایت 4K Video Downloader از فرمت‌های مختلف ویدیویی، ازجمله HD و 4K پشتیبانی می‌کند. همچنین امکان دانلود کل لیست‌های پخش (Playlist) و استخراج صدا به‌صورت MP3 را در این وب‌سایت خواهید داشت.

دانلود از یوتیوب با ربات تلگرام

ربات تلگرام دانلود از یوتیوب

ربات های دانلود از یوتیوب در پیام‌رسان تلگرام قابل استفاده هستند و شیوه عملکرد آن‌ها بسیار ساده است. برای استفاده در تمام ربات‌هایی که در ادامه لیست کرده‌ایم، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • با تایپ نام ربات و درج علامت @ پیش از آن، به صفحه ربات بروید. به‌طور مثال، برای استفاده از ربات utuberabot، باید نام آن را به این شکل در تلگرام جست‌وجو کنید: utuberabot@. البته می‌توانید همین نام کاربری را در صفحه Saved Message خود بنویسید و روی آن ضربه بزنید تا مستقیم به صفحه ربات منتقل شوید؛
  • دکمه start را بزنید تا ربات شروع به کار کند؛
  • در برخی ربات‌ها، باید ابتدا به کانال‌ها و گروه‌های دیگر بپیوندید تا به امکان جست‌وجو و لینک‌های دانلود دسترسی پیدا کنید. در این حالت ربات آدرس‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد؛
  • برای دانلود ویدیوهای آنلاین با ربات تلگرام، کافیست آدرس ویدیو را به ربات بدهید تا انواع کیفیت‌ها و فرمت‌ها را دراختیارتان قرار دهد. پس از انتخاب کیفیت، ویدیو آماده دانلود و در همان صفحه نمایان می‌شود. 

1. Youtubednbot

اولین ربات پیشنهادی ما، Youtubednbot است. برای استفاده از این بات تلگرامی، باید عبارت @youtubednbot را در تلگرام جست‌وجو و اولین نتیجه را انتخاب کنید. 

2. Utubebot

ربات utubebot یکی از کارراه‌اندازترین ربات های دانلود از یوتیوب است. دانلود توسط این بات تلگرامی به‌صورت مستقیم و بسیار ساده انجام می‌شود.

با این روش، می‌توانید لینک ویدیو را به ربات ارسال یا از دستور @vid در صفحه چت برای جست‌وجو ویدیوها استفاده کنید. روش دوم ساده‌تر به‌نظر می‌رسد؛ زیرا در صفحه چت می‌توانید ویدیو را دانلود کرده و نیاز به خروج از تلگرام نخواهید داشت.

این ربات امکان جالب دیگری دارد و آن هم دانلود صوت ویدیو در قالب فرمت MP3 است. اگر موزیک یا آوای یک ویدیو به دلتان نشست، می‌توانید با ارائه لینک به این ربات، فقط همان موزیک را دریافت کنید.

3. Utuberabot 

این ربات هم یکی دیگر از امکانات گسترده تلگرام است که می‌توانید ویدیوهای YouTube را دانلود یا هرکدام را به یک فایل صوتی با پسوند MP3 تبدیل کنید.

4. uVidBot

uVidBot رباتی ایرانی که کیفیت‌ها و حجم‌های مختلفی را برای یک ویدیو ارائه می‌دهد. نکته‌ای که درمورد این ربات وجود دارد، اشتراک هفتگی، ماهانه یا دوماهه آن است. استفاده رایگان از ربات محدودیت تعداد ویدیوهای دانلودی را دارد که با خرید اشتراک‌های مذکور، این محدودیت برطرف می‌شود.

5. Remoteyoutubedl_bot

ربات دیگری که به‌راحتی لینک‌های دانلود ویدیوهای YouTube را در اختیارتان قرار می‌دهد، ربات remoteyoutubedl_bot است. توسط این ربات می‌توانید ویدیوها را به فرمت‌های MP3 و OGG تبدیل کنید.

6. VideoDownloadBot 

روش کارکرد این ربات هم مانند سایر ربات‌های دانلودر ویدیو یوتیوب است. بنابراین لینک ویدیو را از YouTube دریافت و در این بات Paste کنید.

آنچه در دانلود از یوتیوب خواندیم

انتخاب بهترین برنامه یا سایت دانلود از یوتیوب به نیازها، دستگاه مورداستفاده و اولویت‌های شما بستگی دارد. وب‌سایت‌های دانلودکننده‌ اغلب به‌شکل رایگان در اختیار عموم کاربران قرار دارند که معروف‌ترین آن‌ها 4K Video Downloader و SaveFrom.net هستند. دلیل اطلاق واژه «بهترین» به این سایت‌ها، امکاناتی همچون فرمت‌های مختلف ویدیویی و دانلود لیست پخش (Playlist) است. 

اما اگر مایلید ویدیوها را دانلود کرده و ویژگی‌های پیشرفته‌تری را در اختیار داشته باشید، پیشنهاد ما نرم‌افزارهای کامپیوتر مانند VDownloader و Allavsoft Video Downloader Converter است. 

هر کاربر بسته به نیاز و ترجیحات خود، می‌تواند بین وب‌سایت، اپلیکیشن موبایل یا نرم‌افزار کامپیوتر، بهترین انتخاب را برای خود برگزیند. نرم‌افزارهای کامپیوتری دانلود ویدیو یوتیوب امکانات بسیار گسترده‌ای دارند که اپلیکیشن‌های موبایل فاقد آن‌ها هستند. به‌همین‌دلیل پیشنهاد می‌کنیم اگر یک لپ‌تاپ‌ یا کامپیوتر دراختیار دارید، حتما از برنامه‌هایی که معرفی کردیم استفاده کنید.

سوالات متداولی که شما می‌پرسید

1. ساده‌ترین راه های دانلود از یوتیوب چیست؟

خرید اشتراک Youtube Premium که قیمتی کمتر از 310 هزار تومان دارد، اولین راه بسیار ساده برای دانلود ویدیو از یوتیوب محسوب می‌شود. راه دوم افزودن پیشوند pwn، vd یا aaa به نام youtube در آدرس‌بار است. یعنی باید آدرس https://www.youtube.com/ را به https://www.pwnyoutube.com/ تغییر دهید. راه ساده سوم هم افزودن پسوند pp به نام یوتیوب است؛ بنابراین https://www.youtube.com/ به https://www.youtubepp.com/ تبدیل می‌شود.

2. بهترین نرم‌ افزارهای دانلود از یوتیوب کدامند؟

Xilisoft Online Video Downloader، 4K Video Downloader و VDownloader از بهترین نرم افزارهای دانلود ویدیو از یوتیوب برای کامپیوتر و لپ‌تاپ هستند.

3. بهترین اپلیکیشن های موبایل برای دانلود از یوتیوب کدام است؟

TubeMate و VidMate جزو بهترین اپلیکیشن های دانلود ویدیو آنلاین از یوتیوب برای اندروید است.

4. بهترین سایت های دانلود از یوتیوب کدامند؟

بهترین سایت های دانلود ویدیو از یوتیوب، وب‌سایت‌های clipconverter.cc و savefrom هستند.

آموزش برنامه نویسی با کوئرا کالج
نگین فاتحی

از اسفند 99 مشغول گشت‌وگذار در دنیای کلمات هستم؛ با این هدف که خوب بنویسم و این چشم‌انداز که کمک‌های موثری کنم. بعداز گذشت سه‌ سال و مطالعه زیاد در زمینه‌های گوناگون بازاریابی ازجمله رفتارشناسی مخاطب آنلاین، حالا تلاش می‌کنم محتوایی بنویسم که شما بخونی، لُب‌کلام رو متوجه بشی، لذت ببری و با دست پر صفحه رو ترک کنی؛ شایدم بقیه نوشته‌هام رو بخونی :)

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه‌
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments